וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בראגבי: ניו זילנד בעלת בית גם באירופה

רועי פרידמן

13.11.2006 / 8:58

הקיוויז הביסו את צרפת 3:47 בליון. אנגליה הושפלה בבית על ידי ארגנטינה, אוסטרליה עברה בקושי את איטליה, אירלנד ניצחה את דרא"פ

במשחק שדובר עליו כקדימון לגמר אליפות העולם הביסה ניו זילנד את צרפת 3:47 (3:23) בליון. המשחק נערך בגשם שוטף, והיה הרבה יותר צמוד ממה שהתוצאה הראתה. דקה שישית, סקראם לניו זילנד, ג'רי קולינס העביר את הכדור לסיטיביני סיביבאטו, שעקף שני שחקנים בדרך לטריי. דניאל קרטר הוסיף עונשין בדקה ה-12, ואחרי שהוא החמיץ מ-60 מטר, פלוריאן פריץ הבקיע שער שדה למארחים בדקה ה-23. שתי דקות מאוחר יותר, הוצאת חוץ לניו זילנד. פביאן פלוס, הקפטן הצרפתי, משך את רודני סו'אויאלו בצורה מסוכנת וספג כרטיס צהוב. קרטר הבקיע מהעונשין. 10 דקות מאוחר יותר, לחץ של ניו זילנד והכדור הגיע לפינה לקפטן, ריצ'י מק'קו, כשאחרי התייעצות עם שופט הטלוויזיה אושר הטריי - 3:16 לניו זילנד. לקראת סיום המחצית, סקראם לצרפת כ-25 מטר מקו השער שלהם, אך הוא התפרק ומק'קו השתלט על הכדור. ההגנה הצרפתית הצליחה לעצור אותו, אך פירי וויפו שיחרר את הכדור ומסר לקרטר שהבקיע טריי והוסיף את ההמרה - 3:23, תוצאת המחצית.

צרפת פתחה בלחץ את המחצית השנייה, אך 6 דקות לתוך המחצית, אלי וויליאמס חטף את הכדור ומסר לקונראד סמית שרץ 70 מטר לטריי, עם המרה של קרטר. עוד 7 דקות עברו וג'ו רוקוסוקו סיים פריצה מצויינת של לוק מק'אליסטר לטריי החמישי של ניו זילנד, עם המרה נוספת של קרטר. המשחק נרגע קצת עד לדקה ה-72. קולינס חטף את הכדור והעביר אותו לוויליאמס, שהעביר לסיטיבאטו לטריי השני שלו. שלוש דקות אח"כ, תוצאת הסיום. ביירון קלהר שיחרר את הכדור לסיביבאטו, ששחר למק'אליסטר, שסגר עניין בפינה.

צוברי הנקודות:

ניו זילנד

טרייס : סיטיביני סיביבאטו 2, ריצ'י מק'קו, דניאל קרטר, קונראד סמית, ג'ו רוקוסוקו, לוק מק'אליסטר.
המרות : קרטר 3
עונשין : קרטר 2

צרפת :

שער שדה : פלוריאן פריץ

אנגליה עושה בושות

אנגליה ספגה השפלה גדולה עם הפסד בית ראשון אי פעם נגד ארגנטינה. הפומאס ניצחו בסה"כ בפעם השנייה את הבריטים - 18:25 (10:9). המשחק נפתח עם שתי בעיטות עונשין של צ'ארלי הודג'סון ופליפה קונטמפומי. כשפול סאקי הבקיע את הטריי הראשון עם המרה של הודג'סון 7 דקות למחצית המשחק נראה של אנגליה, אך עונשין נוסף של קונטמפומי, ועוד אחד של פרדריקו טודשיני, הורידו את האורחים בפיגור מינימלי. המחצית השנייה היתה שייכת לאיש אחד. טודשיני. אחרי שהוא הוסיף בפתיחת המחצית עונשין נוסף, הוא חטף את הכדור והשיג טריי והמרה - 10:19. עונשין של טובי פלאד וטריי של איאן בולשאו קירבו את האנגלים לנקודה, אך טודשיני הוסיף עוד שתי בעיטות עונשין וסגר עניין.

צוברי הנקודות:

ארגנטינה

טריי : פרדריקו טודשיני
המרה : טודשיני
עונשין : פליפה קונטמפומי 2, טודשיני 4

אנגליה

טרייס : פול סאקי, איאן בולשאו
המרה : צ'ארלי הודג'סון
עונשין : הודג'סון, טובי פלאד

ה"הצלחה" הגדולה של אנגליה בזמן האחרון, מקום רביעי בשש האומות, הפסד באוסטרליה, וההפסדים האחרונים מגבירים את הקריאות לפיטוריו של המאמן, אנדי רובינסון. אנגליה, אלופת העולם הנוכחית נראית רע מאד.

אוסטרליה הזיעה ברומא

אוסטרליה ניצחה במשחק צמוד וחם בסטאדיו פלאמיניו ברומא את איטליה 18:25 (15:13). הרוחות סערו כבר בפתיחת המשחק, כשברנדון קנון ניסה לשלוח אגרוף לפרצוף של שחקן איטלקי, ולמזלו הרע השופט הוולשי נייג'ל אוונס ראה את זה. למזלו הטוב, האגרוף פיספס ולכן אוונס הסתפק "רק" בכרטיס צהוב. איטליה השתלטה על המשחק וכבר בדקה ה-15 התוצאה היתה 0:9 למקומיים מ-3 בעיטות עונשין של רמירו פז. סטרלינג מורטלוק, הקפטן האוסטרלי, צבר את הנקודות הראשונות של נבחרתו, בעונשין בדקה ה-21. אלא שפז החזיר בעונשין נוסף בדקה ה-24, אחרי טעות בהגנה האוסטרלית. הטריי הראשון במשחק הובקע בדקה ה-27, כשבפריצה לתוך ההגנה האיטלקית סטפן לארקהאם משך את ההגנה והעביר למאט רוג'רס שהבקיע את הטריי. מורטלוק הוסיף את ההמרה ושש דקות אח"כ, עם עונשין נוסף, העלה את אוסטרליה לראשונה ליתרון. אלא שבהתקפה איטלקית לקראת סיום המחצית, פז העלה את האיטלקים חזרה ליתרון.

4 דקות לתוך המחצית השנייה, וטריי שני לאוסטרליה. גאי שפרדסון חטף את הכדור בהוצאת חוץ איטלקית והבקיע עם המרה של מורטלוק. עשר דקות אח"כ ופז צמצם בעונשין השישי שלו במשחק. אבל עשר דקות לסיום, מורטלוק סיים פריצה מצויינת של וויקליף פאלו לטריי השלישי של האוסטרלים. מורטלוק החמיץ את ההמרה, מה שאפשר לאיטלקים ללחוץ בנסיון להשוות. בנוסף לכך, לוטי טקירי, התעסק יותר עם ווכוחים עם השופטים והשחקנים האיטלקיים, כשתי דקות לסיום, זה נמאס לשופט והוא שלף לעברו את הכרטיס הצהוב. ההגנה האוסטרלית שמרה על היתרון ועל תוצאת המשחק.

צוברי הנקודות:

אוסטרליה

טרייז : מאט רוג'רס, גאי שפרדסון, סטרלינג מורטלוק
המרות : מורטלוק 2
עונשין : מורטלוק 2

איטליה

עונשין : רמירו פז 6

אירלנד דווקא מרשימה

אירלנד ניצחה בצורה מרשימה בלאנסדאון רואד בדאבלין (האצטדיון בו התארחה נבחרת ישראל) את דרא"פ 15:32 (3:22).

לרגל 100 שנה לחולצות הספרינגבוקס, עלו האורחים עם חולצות מלפני 100 שנה ללא סמלי נותני החסות של הנבחרת, אבל כמו שהם נראו באירלנד, שחקני העבר מתהפכים בקברם. אנדרה פרטוריוס אמנם העלה את האורחים בדקה השלישית ל-0:3, אך מכאן, כל המחצית הראשונה היתה של המארחים.

דקה חמישית, רונאן או'גארה הקפיץ את הכדור ואנדרו טרימבל השתלט עליו והבקיע את הטריי הראשון לאירים עם המרה של או'גארה – 3:7. האורחים עוד ניסו לחזור למשחק, אך או'גארה הוסיף עונשין במהלך שהחל בחסימת בעיטה של גורדון ד'ארסי. האירים המשיכו ללחוץ וזכו בשני טרייז נוספים. דיויד וואלאס סיים מהלך של פיטר סטרינגר, ועל סף המחצית, אחרי טעות בהוצאת החוץ, מרקוס הוראן השתלט על הכדור ועם ההמרה של או'גארה חתם את תוצאת המחצית.

הטריי הראשון במחצית השנייה נכבש על ידי פראנסואה סטיין, במשחקו הראשון עבור דרא"פ, אחרי שסיים פריצה של דני רוסו, אבל או'גארה הוסיף עונשין והעלה את המקומיים ל-8:25. בריאן הבאנה עוד הספיק להעניק טריי נוסף לאורחים עם המרה של פרטוריוס, אך המילה האחרונה היתה של שיין הורגן עם המרה של או'גארה.

צוברי הנקודות:

אירלנד

טרייז : אנדרו טרימבל, דיויד וואלאס, מרקוס הוראן, שיין הורגאן
המרות : רונאן או'גארה 3
עונשין : או'גארה 2

דרא"פ

טרייז : פראנסואה סטיין, בריאן הבאנה
המרה : אנדרה פרטוריוס
עונשין : פרטוריוס

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

תוצאות נוספית

תוצאות נוספות

וויילס נצחה באיצטדיון המילניום בקרדיף את האיים הפסיפיים (טונגה, סמואה, פיג'י) 20:38 (5:31). צוברי הנקודות:

וויילס

טרייז : מארק ג'ונס, ג'יימס הוק, קוין מורגן, לי בירן, קרי סוויני
המרות : סוויני 5
עונשין : סוויני

האיים הפסיפיים

טרייס : ג'סטין ווא'אה, סאילאלה מאפאסואה, קאמלי ראטובואו
המרה : טוסי פיסי
עונשין : פיסי


סקוטלנד ניצחה במאריפילד, אדינבורו, את רומניה 6:48 (3:20)

צוברי הנקודות

סקוטלנד

טרייז : ג'והני ביטי, הוגו סאות'וול 2, רוב דיווי, פיל גודמן, דאגי הול, כריס קוסיטר
המרות : גודמן 4
עונשין : גודמן

רומניה

עונשין : פלורין וולאיקו 2


משחקי השבוע הבא:

ווילס תשחק ביום שישי נגד קנדה. בשבת, אנגליה תארח את דרא"פ, איטליה מול ארגנטינה, סקוטלנד נגד האיים הפסיפיים, והמשחק המרכזי - צרפת נגד ניו זילנד. ביום ראשון אירלנד תארח את אוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully