וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמיסים שידה ופחמימות

נגה משל

13.11.2006 / 12:26

ליד "איקאה" נפתחה מאפיית בוטיק של לחמי שאור ומתוקים שמתפקדת גם כבית קפה חלבי. אפשר להרגיש נוח ולטעום ושווה להצטייד בלחם שמוכיח עצמו גם אחרי הקפאה

מאז שפתחו בצומת פולג בנתניה את 'איקאה' נראה שהצומת הזה, מעבר להיותו אזור תעשייתי פורח, מנסה את כוחו גם כאיזור בילוי. לפחות בילוי של אחרי "איקאה". אחרי שבסמוך לענק השוודי יש כבר מסעדה איטלקית חביבה "פומודורו", צצים פה ושם מקומות בוטיקיים שאינם עונים על ההגדרה עוד מזללה או שניצליה. כזה הוא "בּר?דו", בית לחם וקפה שנפתח לאחרונה במתחם.

המקום שואף להיות בולנז'רי ובית קפה ומתמחה באפיית לחמי שאור. הלחמים נאפים כולם מדי יום במאפייה שמאחורי החנות ובה תנור אבן שיובא במיוחד מאירופה. בחנות עצמה ניצב שולחן טעימות גדול ואפשר להרגיש בנוח - להזמין קפה ולשבת על כמה טעימות של לחם עם חמאה או חתיכת עוגה מדגמית.

לקראת סוף היום ובגלל שלא שומרים סחורה ליום שאחר כך, כל מי שקונה במקום או יושב בבית הקפה עשוי לקבל שקית בונוס עם לחם הביתה.

בקולקציית הלחמים תמצאו לחמי שאור נטולי שומן, סוכר וחומרים משמרים. תוכלו להצטייד בבגט צרפתי (פלוט) מחיטה מלאה עם מגוון תוספות (דגנים, שומשום, גרעיני דלעת), לחמי שיפון בריאותיים , לחמי דגנים, לחמים איטלקיים וארגנטינאיים וגם לחמים קלים. להשלמת אווירת המאפייה נמכרות במקום גם עוגות בחושות, עוגיות פאי ועוגות שמרים.

ממבחר הלחמים דגמנו לחם אגוזים ולחם עם סובין. הלחמים שניהם היו בעלי מעטפת קשה ופציחה ותוך אוורירי וטעים. גם אחרי הקפאה וחימום בטוסטר, הלחמים הוכיחו את עצמם ונותרו משביעי רצון.
בגזרת המתוקים עוגת קינמון ובראוניז-מאפינס שוקולד עמדו בציפיות וסיפקו נשנוש מתוק ואיכותי ליד הקפה. ניכר שהאיכות גבוהה והחומרים משובחים כמו שמצפים ממאפיית בוטיק נחשבת בלב תל אביב, רק הקופירייטינג נותר מעט פרובינציאלי. לעוגת הקינמון קוראים "קינמונים", כאילו היו אלה עוגיות יבשות עם ציפוי קינמון-סוכר והבראוניז-מאפינס הטעימים זכו לניסוח המצחיק סופלא שוקולד.

ולכל מי שנתקל במותג "ברדו" במקום אחר, כדאי לדעת שהם מספקים את המוצרים גם למעדניות, חנויות ושירותי קייטרינג באזור השרון.
[מחירים: לחמים: 12-24 ¤, בגט 7 ¤, לחמניות 3 ¤, עוגיות 20-28 ¤, עוגות 20-36 ¤.

___________________________________________________________
"ברדו" רחוב הבונים 12 אזה"ת פולג נתניה טלפון: 09-8654935
שעות פתיחה: א'-ה' 7:00-חצות, ו' 7:00-14:00, שבת: מצאת שבת עד חצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully