וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי שוב רוצה להחזיר את באסטון

12.11.2006 / 23:09

למרות זאת, הסיכוי לכך קלוש. הצהובים יוצאים למשחק ליגה באשקלון מול הקבוצה המקומית, אותה מחצו כבר פעמיים בגביע

משחקו הסולידי של רודני ביופורד מול רומא האיטלקית הסיר את שאלת החלפתו מעל סדר היום, לפחות עד להגעתו ארצה של רענן כץ, ביום רביעי. השקט היחסי שהקנה ניצחון היורוליג מאפשר למכבי ת"א להתכונן בראש שקט למשחק הליגה מחר (20:30) מול אליצור אשקלון, בה חבטו הצהובים פעמיים במסגרת גביע המדינה. נואל פיליקס, שלא שיחק כלל מול רומא, יפתח ככל הנראה בחמישייה. שרון ששון ויניב גרין צפויים לדקות משמעותיות גם הם.

"אנחנו חושבים רק על המשחק מחר. אחריו נתחיל לחשוב על בדאלונה", אמר באימון הערב מאמן הקבוצה, נוון ספאחיה. "אנחנו צריכים להגיע מוכנים לכל משחק, בין אם בליגה, בגביע או ביורוליג. אני מתייחס ומתכונן לכל משחק בצורה שווה. בוודאי שנואל (פיליקס) ישחק הרבה דקות, אנחנו צריכים להכניס אותו לעניינים".

ג'יימי ארנולד ערוך ומוכן לקראת עוד מפגש מול בוסאני ושות'. "כל קבוצה באה למשחק מול מכבי עם המון מוטיבציה, לכן אנחנו תמיד צריכים להיות רציניים. אנחנו מקצוענים ומתייחסים ברצינות לכל משחק", הוסיף הפורוורד. מספר אוהדי כדורגל קרואטים, שהקדימו ובאו לקראת המשחק בין נבחרות ישראל וקרואטיה ביום רביעי, נכחו באימון והצטלמו בסיומו עם בני ארצם, נוון ספאחיה וניקולה וויצ'יץ'.

* כוכבה של חובנטוד בדאלונה, רודי פרננדס, פצוע ולא ברור האם יגיע עם קבוצתו ליד אליהו. הכוכב הספרדי הצעיר נפצע ברגלו לפני המשחק מול ויאדוליד בשבת, ובבדאלונה ינסו להכשיר אותו לפני יציאת הקבוצה לישראל.

מכבי ת"א רוצה את באסטון. אז מה (יואב בורוביץ', הארץ)

בשל האכזבה מיכולתו של נואל פיליקס מעוניינים במכבי תל אביב להחזיר את הפורוורד-סנטר מייסיאו באסטון, שמתעקש להישאר באינדיאנה פייסרס למרות שכמעט אינו רואה פרקט באן.בי.אי.

"לבאסטון חוזה לשנתיים, כשהשנה השנייה היא אופציית שחקן, כך שאם דבר לא ישתנה עד סוף העונה יכול להיות שהוא יבחר לחזור לישראל", הסביר גורם המקורב למגעים בין הצדדים. "קשה מאוד להאמין שזה יקרה עוד השנה".

נוון ספאחיה מתכוון בקרוב להעניק לפיליקס דקות משחק רבות יותר, בתקווה שהוא ישפר את הרושם המאכזב שהותיר עד כה באימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully