וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסעו עם סאן רוף פתוח וכוסו בצואה

10.11.2006 / 17:10

אוטובוס אמריקאי השליך את תכולת בית השימוש בעת נסיעה, וזו נפלה על בני משפחה שנסעו מאחוריו. כעת הם תובעים 300,000 דולר

משפחה אמריקאית תובעת את חברת האוטובוסים "גרייהאונד" לאחר שתכולת בית השימוש של אוטובוס הושלכה ונחתה היישר לתוך רכבם, דרך גגון השמש (סאן-רוף). המגזין "אוהיו בלייד" דיווח, כי רוברט ואנג'לה סטוקס, וילדיהם בני ה-9, 10 ו-22 כוסו בצואה, שתן ונייר טואלט.

המשפחה, ממחוז אוטאווה שבאוהיו, שבה מארוחה לכבוד יום האם במסעדה בעיר טולדו כשהדבר קרה. הם נסעו מאחורי אוטובוס של חברת "גרייהאונד" בכביש המהיר, כשלפתע תכולת השרותים באוטובוס הושלכה אל רכבם, מסוג פורד אקספלורר. הפסולת חדרה דרך גגון השמש וכיסתה את חמשת בני המשפחה.

"הלקוחות שלי נסעו בפקק תנועה. לא היה להם לאן ללכת. מה הם יכלו לעשות?", שאל עורך הדין רוברט ברייס המייצג את המשפחה. למרות שהיו מכוסים בפסולת של בני אדם, אב המשפחה עקב אחרי האוטובוס כדי לגלות את מספר הזיהוי והרישוי שלו.

כעת תובעת המשפחה פיצוי בסך 300,000 דולרים (כ-1,300,000 שקלים) מגרייהאונד בגין נזקים שנגרמו לרכבם ולבגדיהם, בנוסף לטיפול רפואי ובדיקות לזיהומים. עורך הדין אמר, כי המכונית הוכרזה כטוטאל-לוס על ידי חברת הביטוח, מכיוון לא הצליחו להעלים את הצחנה והטינופת, למרות שהריפוד נוקה מספר פעמים בקיטור.

חברת "גרייהאונד" סרבה להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully