וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: ראטגרס ממשיכים להדהים

יובל גפן

10.11.2006 / 8:13

כבשה את ראש הביג איסט עם 25:28 מדהים על לואיוויל, וסיבכה את תמונת הצמרת משמעותית, כשהיתרון לריקוד הגדול הולך לפלורידה

באחד המשחקים הכי טובים בשנים האחרונות הפתיעה המדורגת 15 ראטגרס את המדורגת 3 לואיוויל וניצחה אותה 25:28. היה זה הקרב על ראשות הביג-איסט, לאחר ששתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזן מושלם של 0:8. מספיק היה לראות את הקהל האנרגטי של ראטגרס כבר בתחילת המשחק בשביל להבין, שעוד לפני שנשמעה שריקת הפתיחה היה להם כבר יתרון גדול. עכשיו, עם הניצחון הזה של ראטגרס, תמונת הצמרת מסתבכת בצורה משמעותית. למעשה המרויחות הכי גדולות של הניצחון הזה אלו פלורידה וטקסס. אחת מהן תיקח את המקום השלישי המוביל למשחק האליפות (אחת מהמוליכות תפסיד בשבוע הבא, כשהמדורגת 1 אוהיו סטייט תפגש עם המדורגת 2 מישיגן).

עוד לפני שהמשחק התחיל ידענו מספר דברים. 1. שתי הקבוצות הן בלתי מנוצחות ומובילות את הביג-איסט. 2. ללואיוויל היה זה המשחק השני ברציפות שהיא משחקת נגד קבוצה בלתי מנוצחת. במשחק הקודם (נגד ווסט וירג'יניה) רשמה האוניברסיטה את הניצחון הגדול בתולדותיה. 3. לואיוויל הגיעה למשחק עם התקפה שעושה 492.6 יארד למשחק, מספר 2 במדינה. 4. לראטגרס היה את המאזן הטוב ביותר מאז 1960. 5. ראטגרס לא ניצחה אף קבוצה מדורגת מאז 1988. 6. ראטגרס לעולם לא שיחקה נגד קבוצה שמדורגת בטופ-5, ומעולם לא ניצחה קבוצה שמדורגת בטופ-15. 7. שניים מהשחקנים הכי טובים במדינה הולכים להשתתף במשחק: בריאן ברום הקווטרבק של לואיוויל, וריי רייס הראנינגבק של ראטגרס 8. כל סטטיסטיקה סופה להישבר מתישהו.

דווקא לואיוויל הייתה זו שעלתה ראשונה על הלוח. בהתקפה הראשונה של המשחק ההגנה של הקרדינלס הצליחה לעצור את התקפת הסקארלט נייטס, ויצאה להתקפה משלה שהסתיימה רק באזור הצבע עם טאצ'דאון בריצה של אנטוני אלן. ראטגרס דווקא חזרה למשחק עם טאצ'דאון של חאחואן ספילמן ממסירה מייק טל, אבל את אקורד הסיום של הרבע הראשון נתנה הקבוצה המיוחדת של לואיוויל שעשתה טאצ'דאון מהחזרת בעיטה, והוסיפה לזה שתי נקודות אקסטרה.

עם פתיחת המחצית השנייה היה נראה כאילו לואיוויל הולכת לנצח את המשחק הזה בקלות, ועל ידי כך לעלות כנראה גם למשחק האליפות עצמו. טאצ'דאון של ג'ימי ריילי ממסירה של בריאן ברום, ועוד שער שדה של ארתור קרמודי, העלו את היתרון ל-25:7. טאצ'דאון של ריי רייס בריצה של 18 יארד הוריד את ההפרש ל-25:14 וסגר את המחצית הראשונה בתוצאה הזו.

בחצי השני הייתה זו רק ראטגרס. טאצ'דאון נוסף של ריי רייס התותח ברבע השלישי, ועוד שני שערי שדה של ג'רמי איטו ברבע האחרון סגרו את הסיפור השנה בשביל לואיוויל. שער השדה האחרון אגב, היה כשעל השעון נשארו 13 שניות בלבד. איטו קיבל הזדמנות לבעוט בעיטת ניצחון מ-33 יארד, החטיא אותה בשלומיאליות, אך למזלו לואיוויל קיבלה עונש של חמישה יארד עקב התחלה לא חוקית. בפעם הבאה הוא כבר שם את הכדור בין הקורות, ונתן את הגושפנקה לעשרות אלפי האוהדים המטורפים שלהם לפרוץ לדשא ולחגוג כאילו אין מחר.

ריי רייס הוא המנצח הגדול של המשחק. הסופומור של ראטגרס, שדורג במקום הרביעי במדינה ביארדים עוד לפני המשחק עם 150.4, עשה את העבודה גם הפעם. הוא סיים עם 22 גיחות ל-133 יארד ושתי נגיעות באזור הצבע. בריאן ברום היה בינוני. הוא סיים עם 13 מ-27, 163 יארד, טאצ'דאון ואינטרספשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully