וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: דלק US צונחת בכ-10% בשל דו"ח חלש

עומרי כהן

9.11.2006 / 23:01

קמטק פיספסה התחזיות ונענשת בצניחה של 16%. ריטליקס מזנקת בכ-4.5%, על רקע הערכות כי תירכש על ידי וריפון

המהפך בקונגרס האמריקאי, בבית הנבחרים ובסנאט, מתקבל עד כה בוול סטריט בחששות המלווים כל מהפך פוליטי. לעומת זאת, התפטרות מזכיר ההגנה דונאלד ראמספלד, האיש שנתפס כאחראי הראשי לכישלון המתמשך בעיראק, מתקבלת בשמחה רבה ועזרה אתמול למדדים לעבור מירידות לעליות.

היום מתנהל המסחר בוול סטריט במגמה מעורבת: מדד נאסד"ק מטפס בכ-0.5%, בעוד מדד דאו ג'ונס נסחר בירידה של 0.1%.

בעקבות המהפך הפוליטי, אנליסטים צופים כעת כי הנפגעים העיקריים מניצחון הדמוקרטים בבחירות בארה"ב יהיו מגזרי התרופות, הביטחון והנפט. המרוויחות יהיו חברות אנרגיה אלטרנטיווית ויצרניות של תרופות גנריות. עם זאת, ברור שייקח זמן עד שחקיקה חדשה - אם בכלל - תשפיע על השווקים, כך שנראה כי האנליסטים רותמים את העגלה לפני הסוסים.

לפיכך, טבע עשויה להרוויח בתחומים בהם היא מייצרת תרופות גנריות, אולם להיפגע במגזר המתרחב שלה, של תרופות אתיות. בינתיים, מאבדת היום המניה כ-0.7% על רקע הורדת מחיר היעד מצד דויטשה בנק. בית ההשקעות יישר קו עם השוק, חתך את תחזית הרווח לטבע לשנתיים הקרובות ואת מחיר היעד הפחית בכ-5 דולרים ל-39 דולר. בנק ההשקעות מותיר המלצת "קנייה" לאור צבר התרופות שממתין לאישור, ההנהלה החזקה, והסינרגטיות עם אייווקס.

עוד במגזר הפארמה, תרו מטפסת ב-3.4% ל-10.7 דולרים, לאחר שזכתה בשני אישורי FDA לשתי תרופות, בעלות היקף מכירות של כ-260 מיליון דולר.

ריטליקס נסחרת בעלייה של כ-4.5% ל-17.4 דולר, על רקע הערכות כי תירכש בידי וריפון.

דלק US צונחת של 9.5% ל-16.9 דולר, לאחר שפיספסה את התחזיות, בעקבות ירידת מחירי הנפט ברבעון השלישי. החברה שבבעלות קבוצת דלק רשמה רווח נקי של 26.3 מיליון דולר, 51 סנט למניה, לעומת רווח של 42.2 מיליון דולר ברבעון הקודם. גם ביחס לרבעון המקביל נרשמה ירידה, שכן אז היה הרווח 32.5 מיליון דולר. התחזית הממוצעת בוול סטריט היתה לרווח של 53 סנט למניה.

קמטק פירסמה תוצאות שנפלו בטווח התחתון של חתזית החברה והאנליסטים, מוענשת בצורה אכזרית וצונחת בתגובה ב-16%% ל-5.55 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully