וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים ביזנס עם קופים

9.11.2006 / 5:07

מדינת מאדהיה פראדש בהודו ביקשה מבית המשפט העליון שלא לקבל לתחומה 300 קופים משום שהם תוקפים ילדים

מדינה בהודו פנתה לבית המשפט העליון במדינה על מנת להוריד את הקוף מהגב שלה. יותר נכון כ-300 קופים. הממשלה במאדהיה פראדש ביקשה מבית המשפט העליון לא להכריח אותה לקבל לבירה ניו דלהי כ-300 קופים תועים שנאספו. זאת לאחר שהשופטים הורו להעביר אליה את הקבוצה.

בבקשה לבית המשפט טענה ממשלת [[מאדהיה פראדש]] כי נסיונות קודמים לספק לקופים האורבניים בית חדש הסתיימו בקרבות בינם לבין תושבים מקומיים. "התנהגות ודרך החיים של קופים אלה גרמה לבעיות רציניות לתושבי העיר" נכתב בבקשה לבית המשפט. הנימוק שהובא לשם כך הוא שהקופים האורבניים כלל לא מפחדים מבני האדם. "הם נוטים להיות אגרסיביים ולתקוף תושבים מקומיים, בעיקר ילדים".

המדינה טענה בנוסף כי הקופים המיובאים נושאים מחלות מגוונות שעלולות לפגוע בבריאות שאר חיות הבר, וכי תאבונם המפותח גרם לירידה באוכלוסיית הציפורים, משום ששתי האוכלוסיות ניזונות מאותם מקורות.

קופים הם מחזה נפוץ בהודו, אך הרשויות נוהגות לאסוף אותם כאשר הם הופכים למטרד. עם זאת הרשויות אינן מורשות לדלל את אוכלוסיית הקופים משום שהינדים רבים סוגדים ל[[האנומן]] – אל הקוף ב[[הינדואיזם]], המסמל כוח, התמדה ומסירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully