וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען השלום, החיילים ההודים יצעדו בשקט

9.11.2006 / 0:02

בשבוע הבא יחדשו הודו ופקיסטן את שיחות השלום, ובגבול המשותף נערכים. החיילים ימנעו מהנפות רגליים מרתיעות, וישדרו מסר ידידותי

החיילים ההודים המוצבים במעבר הגבול עם פקיסטן ימתנו את הטקסים הצבאיים שהם עורכים, לקראת חידוש השיחות בין המדינות בשבוע הבא. מדי ערב, עם השקיעה, סוגרים הכוחות משני הצדדים את המעבר בטקס מבוים היטב, שכולל צעדי אווז וטריקת שערים. הטקס הפך לאטרקציה תיירותית, ואלפים מגיעים לצפות בו, אבל כעת מנסים בהודו לשדר מסר שונה.

סוכונת AFP דיווחה, כי כוח ביטחון הגבול של הודו החליטה למתן את שפת הגוף של החיילים. "החיילים קיבלו הוראה לעדן את ההנפות הגבוהות של הרגליים", אמר מפקד המעבר, פראדיפ קטייאל, בשיחה עם כתבים לאחר שהחיילים הציגו בפניהם את הטקס. "המחוות החדשות הן של חברות, בעוד ששפת הגוף בעבר גבלה בעוינות, בתצוגה של כוח", הסביר קטייאל.

ארבינד ראנג'אן, מפקד בכוח ביטחון הגבול, אמר שהוא הוציא את ההוראות החדשות כדי לעצור את הנפות הרגליים הגבוהות. "אסור לנו ליפול למלכודת ולחזור להנפות אם החיילים המוצבים מהעבר השני עושים זאת. עלינו לשמור על הכבוד שלנו".

לדבריו, הכוחות הפקיסטנים מגיבים בחיוב למחווה ההודית. השיחות בין שתי המדינות היריבות יפתחו ב-14 בנובמבר לאחר שהושהו בעקבות פיגוע בו נהרגו 186 במומבי בחודש יולי. הודו טענה בתוקף כי למחבלים יש קשר לרשת הריגול הפקיסטנית, ופקיסטן מצידה דחתה את ההאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully