וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: אשלם עבור העברת המצעד

8.11.2006 / 9:48

המיליארדר הסביר כי הוא עושה זאת רק מחשש לשפיכות דמים, ולא בשל הומופוביה. חברי הקהילה סירבו להצעה הנדיבה

ראשי הקהילה ההומו-לסבית קיימו אתמול פגישה ארוכה עם ארקדי גאידמק, בה הציע המיליארדר לשלם להם עבור ביטול קיום המצעד בירושלים והעברתו למקום אחר. גאידמק אמר כי ישמח לממן את עלות העברת המצעד ואת עלות הפקתו של מצעד בתל אביב או בעיר אחרת. בעיתון "ידיעות אחרונות" דווח כי אף שהפגישה התקיימה ברוח טובה, בסיומה דחו הגאים בנימוס את ההצעה הנדיבה.

בפגישה, שהתקיימה בירושלים, אמר גאידמק למנכ"לית הבית הפתוח נועה סתת, יו"ר הבית הפתוח ילנה קנטי ומנכ"ל הבית הפתוח לשעבר חגי אלעד, כי "אני לא נגד ההומואים, להיפך – אני בעדם". הוא הדגיש כי הצעתו נובעת אך ורק עקב חששו מפני מלחמת אחים ופגיעה בנפש. סתת עזבה את הפגישה באמצעה, ואמרה כי "המצעד יתקיים כמתוכנן ביום שישי. באנו לכאן כדי לבקש מגאידמק שיפעל להפסקת האלימות".

אחרי הפגישה אמר גאידמק כי "הסברתי למארגני המצעד כי בשל אופיה המיוחד של ירושלים ושל תושביה אין טעם בקיום ארוע שיתסיס את הרוחות ויוביל לאלימות, ולכן הצעתי לממן את עלויות העברת המצעד". גאידמק הוסיף כי "אסור לאפשר שחברי הקהילה יופלו לרעה, גם להם מותר להאבק עבור הדברים שעקרוניים להם. בימים הקרובים ננסה להגיע פתרון מוסכם על הצדדים".

החרדים הביעו אמש נכונות לכך שגאידמק יתווך בין שני הצדדים בניסיון למצוא פשרה. היום אמור גאידמק להיפגש עם ראש העדה החרדית הרב יצחק טוביה וייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully