וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב 2007 עבר בקריאה ראשונה

יעל קישיק

8.11.2006 / 0:03

ברוב של 68 תומכים לעומת 38 מתנגדים עבר תקציב המדינה בקריאה ראשונה. יו"ר הקואליציה: זהו ביטוי ליציבות הממשלה

חברי הכנסת העבירו אתמול את תקציב המדינה לשנת 2007 בקריאה ראשונה. 68 חברי כנסת הצביעו בעד, 38 הצביעו נגד התקציב. כל סיעות הקואליציה הצביעו בעד. ביום שני ביקש ראש המשלה אהוד אולמרט בישיבת סיעת קדימה לאשר את התקציב בהקדם האפשרי.

כעת יעבור התקציב לוועדת הכספים של הכנסת להכנתו לקריאות הבאות. חברי סיעות הקואליציה המתנגדים לתקציב אמרו כי הם מקווים שהתקציב יעבור שינויים עד שיגיע לקריאה שנייה ושלישית.

גם חוק ההסדרים עבר אמש במליאת הכנסת ברוב של 66 חברי כנסת.

יו"ר הקואליציה אביגדור יצחקי בירך על אישור התקציב ואמר, כי "העברת התקציב וחוק ההסדרים ברוב מרשים מבטאת את יציבותה של הממשלה והקואליציה. אישור התקציב היום הינו מהלך ראשון בהעברת תקציב המבטא תחילתו של מאמץ אמיתי לצמצום פערים חברתיים, תוך שמירה על עקרונות כלכליים שיאפשרו את השמך צמיחת המשק". טרם ההצבעה, ביקש יצחקי מסיעות הקואליציה לאשר את התקציב בקריאה ראשונה והבטיח שלאחר מכן ידונו השינויים המתבקשים.

ח"כ חיים אורון (מרצ-יחד) אמר בתגובה, כי "במקום לשקם את הקבוצות החלשות בחברה בעקבות הצונאמי שמדיניותו הכלכלית של נתניהו גרמה, משתמשת הממשלה הנוכחית במלחמת לבנון כתירוץ להמשיך באותה מדיניות, לפיה צדק חברתי הוא הצהרה בלבד. אנחנו נמשיך לתבוע עקרונות כלכליים שיאפשרו את המשך צמיחת המשק", דברי אורון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully