וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנציחים את יותם עם חיוך והרבה אהבה

7.11.2006 / 16:19

יותם גלבוע נהרג בקרבות במרון א-ראס, בעת שניצה להציל את חברו. בני משפחתו בחרו להנציח אותו בדרך מיוחדת - הפנינג שמח

יותם גלבוע נהרג במהלך הקרבות במלחמת לבנון האחרונה. בקרב שנערך למרגלות מרון א-ראס, בעת מארב של כוח מיחידת מגלן, נתקל צוותו של יותם במחבלים. ממכת האש הראשונה נהרג יונתן הדסי בן קיבוץ מרחביה. יותם שרת כפראמדיק ותחת האש הוא גילם את מהות תפקידו, הן כלוחם והן כאיש רפואה, וזינק על מנת להציל את יונתן ולחלצו מן האש. יותם נורה ונהרג במקום.

משפחתו של יותם בחרה להנציח אותו באירוע שהוא היה אוהב - ריצת ניווט. ריצת הניווט הינה אתגר פיזי ומחשבתי, בה כל משתתף מקבל מפה עליה מסומנות נקודות אותן צריך לאסוף בזמן הקצר ביותר - כל אחד על פי רמתו ובחירתו - הן המסלול והן רמת הקושי.

אדם, אחיו של יותם, מארגן את הפעילות ומספר שהיא מתאימה לכולם: צעירים, ילדים, משפחות ו"כל מי שהטבע בדמו". בשיחה עם וואלה! חדשות אמר, כי "לא רצינו להנציח את יותם בצורה עצובה ולעשות ארוע שיהיה באווירה של אבל. רצינו לעשות משהו שמח שיגרום לאנשים מכל גיל ובכל מצב להשתתף בהפנינג, אותו אנו מקווים להפוך למסורת". אדם מסכם ואומר ש"חשוב לנו כמשפחה לזכור את יותם לא מתוך עצב, אלא מתוך כל מה שהותיר לנו -
החיוך, העזרה, הטבע והרבה אהבה".

במקביל לריצת הניווט מתכננת המשפחה להקים בית קפה, להשמיע מוזיקה, ולהפעיל פינות שונות גם לילדים, והכל על מנת לגרום להפנינג שמח מלא אנרגיה של ספורט, משפחתיות וטבע.

עד ההפנינג יש עוד זמן, הוא יתקיים ביום שישי ה-9 בפברואר 2007, בסמוך ליום הולדתו של יותם. אולם, עד אז עוסקים בני המשפחה בנסיונות לגייס עזרה וחסויות לארוע. אזרחים וגופים המעוניינים לעזור ולתרום, מוזמנים לפנות לאדם גלבוע במייל gilboadam@gmail.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully