וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגהינום קפא

6.11.2006 / 6:34

במחזור הכי מטורף ב-NFL הנחילה מיאמי הפסד ראשון לשיקגו, 13:31. דטרויט טחנה את אטלנטה ולקינוח: מאנינג שוב ניצח את הפטריוטס

כן, כן. עד המחזור החמישי הכל נראה צפוי. מי שהיה צריך לנצח ניצח, מי שהיה צריך להפסיד הפסיד. מאז נרשמו הפתעות פה ושם, ובליל ראשון היינו עדים למפץ גדול ביותר של סנסציות.

שיקגו ברס נהנתה מלו"ז קל במיוחד עד כה, ונדמה היה שגם מיאמי לא תעמוד בדרכה לניצחון שמיני ללא הפסד. אלא שלדולפינס היו תוכניות אחרות, והם רמסו את הדובים 13:31. אטלנטה הגיעה לדטרויט, חשבה שתצא משם עם ניצחון וקיבלה בראש - 30:14. ניו יורק ג'איינטס עשתה את זה מכוער, אבל חילצה ניצחון ביתי מיוסטון, 10:14. וושינגטון ניצחה במשחק מוזר את דאלאס 19:22. דנבר סגרה חשבון עם פיטסבורג וניצחה אותה 20:31, וזה עוד לפני שדיברנו על המשחק המאוחר בין אינדיאנפוליס לניו אינגלנד.

פייטון מאנינג ומרווין האריסון היו נחושים להשאיר את הקולטס כקבוצה היחידה עם מאזן 0 בטור ההפסדים. הם עשו זאת בעזרת שיתוף הפעולה המוכר שלהם, ואינדיאנפוליס ניצחה 20:27 בפוקסבורו כדי לטפס למאזן 0:8.

הלו מאמי, ד"ש ממיאמי

שיקגו (1:7) - מיאמי (6:2) 31:13

רואים את המאזנים של שתי הקבוצות? אז תחשבו שהם היו עוד יותר מוקצנים לפני המחזור. מי בכלל האמין שמיאמי מסוגלת לעשות משהו בסולג'רס פילד מול הברס? אז זהו, שמתברר שאפשר לעצור את רקס גרוסמן. ניק סייבן ראה את המשחק המדובר מול אריזונה מלפני שלושה שבועות, לחץ את הקוורטרבק של הדובים וגרם לו לזרוק לשלוש חטיפות. מהצד השני ג'ואי הרינגטון לא היה מרהיב (16 מ-32), אבל מסר לשלושה טאצ'דאונים וסידר למיאמי את הסנסציה של השנה. אחרי שער שדה של רובי גולד באו טאצ'דאונים של מרטי בוקר וג'ייסון טיילור (מחטיפה) וקבעו 3:14 מדהים לדולפינס. מוחסין מוחמד צימק, אבל המחצית השניה הייתה כולה מיאמי. 157 יארד על הקרקע לרוני בראון, שמונה תיקולים ושני אסיסטים לצ'אנינג קראודר, שישה ושניים לזאק תומאס הותיק. כל הכבוד ליונקים, שבעונה כזו מצאו קצת נחת.


דטרויט (6:2) - אטלנטה (3:5) 14:30

חשבתם שזו ההפתעה היחידה של היום? אז חשבתם. גם הליונס לא יצאו פראיירים (כמו שהם בדרך כלל). ג'ון קיטנה מסר ל-321 יארד וטאצ'דאון, אותו חלק עם רוי וויליאמס הגיבור (138 יארד). 110 יארד ושני טאצ'ים לקווין ג'ונס, כשמייקל ויק חוזר לסורו ומוסר ל-163 יארד ושני איבודים. כמו בשיקגו, גם המשחק הזה היה צמוד בהפסקה (14:17), כשבמחצית השניה הפעילו האריות מבערים וברחו. 51 יארד וטאצ'דאון לווריק דאן באטלנטה.


ג'קסונוויל (3:5) - טנסי (6:2) 7:37

אין הרבה מה להגיד על משחק שהיה חד צדדי מפתיחתו. משחק מינימליסטי של 12 מ-22 ל-177 יארד הספיק לדייויד גרארד למסור לשלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לארנסט ווילפורד חסר העקביות. 163 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים לוינס יאנג בטנסי, שפיגרה 37:0 ועלתה על הלוח 2:40 דקות לסיום.


ניו יורק ג'איינטס (2:6) - יוסטון (6:2) 10:14

איך אומר דני לרדו, מותיקי המדור וג'איינט שרוף? "אני אקח ניצחון מכוער. עדיף על הפסד יפה" (האיש אלון מזרחי השני). לאור התוצאות של אטלנטה ושיקגו, אפשר לראות כמה הוא צודק, כי הג'איינטס לא היו רחוקים מלתת ליוסטון את המשחק. טאצ'דאון של ג'רמי שוקי 7:49 דקות לסיום השאיר את הניצחון במדולנדס, אחרי שדייויד קאר טיפס על חצי הגנה בדרך לטאצ'דאון מדהים, שהעלה את הטקסאנס ל-7:10 לפני כן. טיקי בארבר, MVP העונה עד כה, עם 115 יארד וטאצ'דאון, 179 יארד ב-17 מ-28, טאצ'דאון ואיבוד אווירי לאיליי מאנינג.


בפאלו (5:3) - גרין ביי (5:3) 10:24

הפאקרס יכלו להגיע למאזן חצוי, אבל מהפתיחה היה ברור שזה לא המשחק שלהם. ג'יי פי לוסמן הוביל (?) את קבוצתו (??) לניצחון (???) עם סטטיסטיקה מוזרה של 102 יארד ב-8 מ-15 וטאצ'דאון בלי איבוד. 95 יארד וטאצ'דאון לאנתוני תומאס, הסיפור המעניין של בפאלו, כשהאיי טריין דוחק את וויליס מגאהי (נפצע בפתיחה ולא שב) בצ'ארט הרצים של הבילס. 287 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לברט פארב-רה. 122 יארד לאהמאן גרין על הקרקע, 96 יארד וטאצ'דאון לדונלד דרייבר.

ו-א-נ-ד-ר-ג'-א-ט!!!

וושינגטון (5:3) - דאלאס (4:4) 19:22

מייק ואנדרג'אט לא יוכל, כנראה, להוריד את הקוף מהגב. כל בעיטה מכריעה החטיא בשנים האחרונות הבועט במדי הקולטס, כולל בפלייאוף האחרון, ויכול היה למצוא גאולה במשחק הזה. אבל שש שניות לסיום, במצב של 19:19, נחסמה הבעיטה של ואנדרג'אט מ-35 יארד, אחרי שמהצד השני החטיא ניק נובאק מ-49 יארד, מספר שניות קודם לכן. הרדסקינס לקחו את הכדור, ודאלאס, כדי להוסיף חטא על פשע, ביצעה עבירה של 15 יארד. נובאק קיבל עוד הזדמנות מ-47 יארד, והפעם לא כשל - ניצחון יוקרתי לרדסקינס, ואנדרג'אט היה ונשאר אבי כל הלוזרים היום בליגה. ככה התבזבז לו משחק טוב של טוני רומו (24 מ-36 ל-284 יארד ושני טאצ'דאונים) וטרל אואנס (76 וטאצ'דאון). 192 יארד וטאצ'דאון למארק ברונל, וגם מסירה לטאצ'דאון לאנטואן רנדל אל, שעשה זאת לא מעט פעמים בפיטסבורג. 84 יארד ונגיעה בקרקע לקלינטון פורטיס.


טמפה ביי (6:2) - ניו אורלינס (2:6) 31:14

לרגע נראה היה שברוס גראדקובסקי עושה עוד קאמבק מופלא. גראד-גבר (שהוא כבר לא כזה גבר, רק חצי גבר) הוביל את הבאקנירס מפיגור 17:0 ל-17:14, אבל במחצית השניה סגר דרו בריס עניין. בריס סיים עם 24 מ-32 ל-314 יארד ושלושה טאצ'דאונים, שניים לדברי הנדרסון (111 יארד) ואחד למארקז קולסטון התותח (123 יארד). רג'י בוש במשחק מזעזע עם 11 נסיונות גיחה ו...מינוס 5 יארד. 185 יארד ושני טאצ'ים לגראד-חצי גבר, שניהם לג'ואי גאלוויי, עם 97 יארד.


סט. לואיס (4:4) - קנזס סיטי (5:3) 31:17

לא ייאמן המהפך שדיימון היוארד הביא לצ'יפס, שנמצאים בעמדת זינוק טובה בבית המוות של ה-AFC מערב. היוארד מסר ל-148 יארד ושלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לטייט אנד טוני גונזאלס. משחק מצוין ללארי ג'ונסון, עם 172 יארד ב-27 נסיונות על הקרקע וטאצ'דאון. הראמס רדפו כל המשחק, אבל התקרבו עד ל-24:17, בטרם היוארד סגר עניין במסירה לכריס ווילסון. 354 יארד וטאצ'דאון לא עזרו למארק בולג'ר בסט. לואיס.


בולטימור (2:6) - סינסינטי (4:4) 20:26

עצוב, עצוב לראות את הבנגאלס כמו שהם נראים. קרסון פאלמר לא מתפקד, קו ההתקפה פרוץ לגמרי, וההגנה של הרייבנס עשתה את מה שעשתה כל הגנה סבירה פלוס העונה בליגה - הגיעה לקוורטרבק של סינסי. פאלמר נחטף פעמיים, עסק בעיקר בחתול ועכבר במרדף אחרי הרייבנס, שהובילו 0:17, מסר לידי אד ריד, שרץ לטאצ'דאון לצד השני ולא יכול היה לסטיב מקנייר (245 יארד) ולג'מאל לואיס (72 יארד ונגיעה בקרקע). 77 יארד וטאצ'דאון לרודי ג'ונסון מסינסי.

ביג בן הפך לסמול בן

סן דייגו (2:6) - קליבלנד (6:2) 25:32

במחצית הראשונה נראה היה שהמשחק הזה יהיה תואם לכל המחזור. הבראונס שיתקו את הצ'ארג'רס ולא נתנו להם מנוחה. ארבעה שערי שדה של פיל דאוסון הורידו את החומים להפסקה ביתרון 10:12. אבל במחצית השניה פרש לדניאן טומלינסון האדיר את כנפיו, ועם שלושה טאצ'דאונים (ו-172 יארד), נתן עוד משחק לפנתיאון, בדרך הבטוחה להיכל התהילה. 211 יארד ב-19 מ-28 לפיליפ ריברס, 236 יארד, איבוד וטאצ'דאון לצ'רלי פריי אצל הבראונס.


סן פרנסיסקו (5:3) - מינסוטה (4:4) 3:9

מה אתם יודעים? הנה, לניינרס יש מאזן זהה לזה של הרדסקינס, הם רק משחק אחד פחות מקרוליינה והכי חשוב - אחד פחות מסט. לואיס ו-1.5 מסיאטל. יש מצב לפלייאוף? עזבו אתכם, איזה משחק מסריח. הוייקינגס עשו בתחילת העונה קולות של שינוי ונראו כמו בימים הגרועים ביותר. אלכס סמית' מסר ל-105 יארד ואיבוד אווירי בפריסקו, בראד ג'ונסון עם 136 יארד וזריקה לידי היריב משלו. שלושה שערי השדה של ג'ו נדני היו הדבר הכי משמעותי במשחק המזעזע הזה. וגם שבעת התיקולים ושבעה האסיסטים של ברנדון מור מהניינרס.


פיטסבורג (6:2) - דנבר (2:6) 31:20

אוי, מה שקורה לסטילרס ולבן רות'לסברגר. הפלדות איבדו שישה כדורים, מתוכם שלושה של ביג בן. רות'לסברגר שם לכאורה מספרים עצומים על הלוח, 433 יארד ב-38 מ-54, אבל כשאתה נקלע לפיגור מוקדם של 14:0, אין לך ברירה אלא לזרוק. רוד סמית' וג'אבון ווקר נהנו מיום מוצלח של ג'ייק פלאמר ברבע הראשון, ווילי פארקר וג'ף ריד ירדו למחצית בפיגור מינימלי 14:10, אבל ווקר רשם טאצ'דאון שני בריצה מטורפת ל-72 יארד, והמשיך לשחק פינג פונג עם פארקר. הרץ של פיטסבורג רשם את השני שלו, אבל המהלך השלים שלושער בתחילת הרבע הרביעי. 206 יארדים כוללים ושלושה טאצ'ים לווקר, 227 יארד ושלושה לפלאמר. דנבר התאוששה מההפסד לאינדי, ואגב כך השיגה נקמה קטנה על הסטילרס, שהדיחו אותם בגמר ה-AFC בשנה שעברה ומתחרים על התואר "האלופה המתבזה ביותר בהיסטוריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

וינאטיירי נחנק, מאנינג לא

ניו אינגלנד (2:6) - אינדיאנפוליס (0:8) 27:20

זה היה בדיוק המשחק שאפיין את המפגשים בין שתי הקבוצות עד לפני שנתיים - רק הפוך. אם בעבר היה פייטון מאנינג מגיע עם פיק ברכיים למשחק וטום בריידי היה שולט בשעון ובקולטס, הרי שהפעם הייתה כאן תופעה הפוכה. מאנינג אמנם לא הבריק במחצית השניה, אבל הביא את אינדיאנפוליס בדיוק לעמדות בשדה שהייתה צריכה כדי לנצח. בריידי, לעומתו, היה ברוטאלי, וההפסד הזה של הפטריוטס הוא עליו: 201 יארד וארבעה איבודים אוויריים. כשמאבדים כדור חמש פעמים (בתוספת פאמבל של קורי דילון) לעומת פעמיים של היריב, מדובר בלוקסוס שאי אפשר להרשות מול הקולטס.

הצמד מאנינג את מרווין האריסון היכה שוב. האריסון הפך להיות התופס עם מספר הטאצ'דאונים הגבוה בתולדות הקולטס, 115, ורשם שניים שהשני שבהם מסביר היטב מדוע הוא נחשב לאחד התופסים הטובים בהיסטוריה.

במחצית הראשונה כמעט שלא היו הגנות במשחק. מאנינג (326 יארד ושני טאצ'דאונים) חבר להאריסון וגם ג'וזף אדאי רשם טאצ'דאון, ניו אינגלנד חזרה מפיגורים של 7:0 ו-14:7 עם טאצ'דאונים של קורי דילון. לפני המחצית בעט אדם וינאטיירי לשער שדה, והקולטס ירדו להפסקה ביתרון 14:17.

המחצית השניה הייתה סיפור אחר. איבודי כדור ועבירות מטופשות של הפטריוטס נתנו לקולטס עוד ועוד הזדמנויות. וכשנותנים לאחד כמו מאנינג, הוא לוקח. מסירה להאריסון מ-4 יארדים הפכה לטאצ'דאון ענקי של התופס, שרשם אותו ממצב כמעט בלתי אפשרי - 14:24. הפאטס חזרו עם שער שדה, אינדי הגיבה באחד משלה, ניו אינגלנד שוב חזרה למרחק של טאצ'דאון, ואז באו המהלכים של המשחק.

שתי דקות לסיום בעט וינאטיירי, שהתקבל ברגשות מעורבים בפוקסבורו, מ-46 יארד באצטדיון שהוא כל כך מכיר. הכדור שלו טס סמוך לקורה. במהלך שאחר כך מסר בריידי כדור לקווין פולק, הרץ רק הצליח להסיט ומי שירד אל הכדור היטב היה קאטו ג'ון, שהשאיר את הניצחון הצודק בידיים של הקולטס.

אינדיאנפוליס עברה שני משחקים קשים, במייל היי ובפוקסבורו, עם מקסימום הצלחה, ואחרי חצי עונה אין לה הפסד. כעת שוב יתחילו הספקולציות של עונה בלתי מנוצחת. הפטריוטס חושבים כמו תמיד על שלבים עמוקים בפלייאוף, אבל עם סקנדרי כל כך חשוף כמו שיש להם, נראה שיש להם הרבה עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully