וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיוויל בדרך לריקוד הגדול?

יובל גפן

3.11.2006 / 17:31

אחרי שהקרדינלס ניצחו את ווסט וירג'יניה 34:44, השתפרו משמעותית סיכוייהם להגיע לגמר כשבדרך הם מסבכים את כל תמונת ה-BCS

לואיוויל ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) את ווסט וירג'יניה 34:44. למעשה הניצחון של לואיוויל סיבך לגמרי את תמונת ה-BCS. זה עוד לא ברור אם הם יתחלפו עם ווסט וירג'יניה ויקבלו את המקום השלישי, או שימריאו רק מקום אחד כלפי מעלה ועדיין ישארו אחרי פלורידה. התמונה קצת יותר תתבהר אחרי משחקי סוף השבוע.

עוד לפני המשחק, זה היה ברור שזה הארוע הספורטיבי הכי גדול בתולדות מכללת לואיוויל. הקרדינלס לעולם לא היו מדורגים כל כך גבוה, ובטח שלא שיחקו נגד אחת משלושת הקבוצות הכי חזקות במדינה. המשחק לפני שנה בין שתי הקבוצות היה המשחק הכי גדול בתולדות הביג-איסט. תזכורת קטנה: ווסט וירג'יניה אירחה (כל שנה קבוצה אחרת מארחת את ההתמודדות) את המשחק, שהלך לשלוש הארכות. לפי חוקי המכללות, החל מההארכה השלישית קבוצה שעשתה טאצ'דאון חייבת ללכת על שתי נקודות אקסטרה. ווסט וירג'יניה עשתה טאצ'דאון בהארכה הזאת, והצליחה גם בשתי הנקודות.

לואיוויל קיבלה את הכדור, ומייקל בוש (שגמר את העונה הנוכחית עקב פציעה) נכנס לאנדזון. בניסיון לשתי נקודות, לואיוויל הלכו על נסיון מסירה. בריאן ברום לא מצא אף תופס ולאחר מספר שניות של ריצה ימינה ושמאלה, הוא ניסה להכנס לאזור הצבע בכוחות עצמו. אמא-מה, להגנה של ווסט וירג'יניה היו תכניות אחרות והיא בלמה אותו על קו ה-1 יארד . ווסט וירג'יניה, אגב, המשיכה עד הסוף באותה שנה וניצחה את ג'ורג'יה בשוגר-בול.

המשחק עצמו נפתח עם שער שדה של לואיוויל כבר בדרייב הראשון. במהלך שהגיע מיד אחרי זה, אואן שמידט מווסט וירג'יניה איבד את הכדור על קו ה-32 שלו, במהלך שלואיוויל לא הצליחו לעשות כלום בסופו. ואז נמאס קצת לסטיב סלייטון, שרץ לטא'דאון של 42 יארד. את הרבע השני התחילה לואיוויל עם שער שדה, וטאצ'דאון בריצה של אנטוני אלן ששם אותם ביתרון של 7:13 עם פחות מ-7:00 דקות לסיום המחצית הראשונה. למחצית ירדו שתי הקבוצות בתוצאה 14:16 ללואיוויל.

סטיב סלייטון התחיל רע את הרבע השלישי, הוא איבד את הכדור בשני דרייבים רצופים, במה שהפך באיבוד השני לטאצ'דאון של לואיוויל. סטיב סלייטון הוא לא אחד שמאבד כדורים בדרך כלל, אחרי הפאמבל השני הסתבר שהוא פצוע בכף היד ונשאר בחוץ במשך כל הרבע השלישי. וזו הייתה גם הסיבה לאיבודים הלא אופייניים. עם חסרונו של סלייטון, פאט וייט לקח את המושכות ועשה טאצ'דאון בריצה, טאצ'דאון שהחזיר לרגע את ווסט וירג'יניה לתמונה. סלייטון חזר ברבע האחרון וניסה לעשות משהו אבל זה היה קצת מאוחר לווסט וירג'יניה.

בריאן ברום היה אדיר בלואיוויל. ברום צפוי להיות אחד מהטופ-10 בדראפט הקרוב. אין ספק שהמשחק כאן העלה לו את המניות בצורה משמעותית. את המשחק הזה הוא סיים עם 19 מ-26, 355 יארד וטאצ'דאון. שני התופסים, הארי דאגלס, עם 6 תפיסות ל-116 יארד, ומריו אורוטיה (6 תפיסות ל-114 וטאצ'דאון), עשו את העבודה בחלק האוירי. על הקרקע היה זה קולבי סמית שעשה 72 יארד .

בווסט וירג'יניה, פאט ווייט סיים עם 12 מ-19, ל-209 יארד. הוא הוסיף לזה 22 ריצות ל-125 יארד ו-4 טאצ'דאונים. סטיב סלייטון סיים עם 18 ריצות ל-156 וטאצ'דאון, והוסיף 74 יארד באויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully