וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס יסדר?

רנן פריד

3.11.2006 / 14:21

ע"פ מקורות, גורמים בש"ס המליצו לכתב ידיעות צבי אלוש, לגשת למכרז מנכ"ל הרשות השניה. אלוש אכן ניגש, אך במשרד מכחישים קשר

כתב "ידיעות אחרונות" צבי אלוש, המסקר במסגרת תפקידו את מפלגת ש"ס ואף חיבר ביוגרפיה על מנהיגה הרוחני הרב עובדיה יוסף, הגיש את מועמדותו לתפקיד מנכ"ל הרשות השניה. שר התקשורת ח"כ אריאל אטיאס, איש ש"ס, הוא השר האמון על המינוי.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי על פי מקורות, גורמים פוליטיים בש"ס המליצו לאלוש להגיש את מועמדותו לתפקיד וציינו כי סיכוייו יהיו טובים.

משרד התקשורת: ש"ס מסוקרת ע"י כתבים רבים

אלוש משמש ככתב בידיעות למעלה מ-20 שנים, כשברובן כיהן כראש מערכת באר שבע. במקביל שימש ככתב צבאי למשך מספר שנים. בשנים האחרונות מסקר בין השאר את תנועת ש"ס.

המכרז לתפקיד מנכ"ל רשות השניה פורסם על ידי משרד התקשורת לפני מספר שבועות זאת לאחר שמנכ"ל הרשות השניה הקודם מוטי שקלאר פרש מתפקידו לפני תום הקדנציה וסגניתו אילת מצגר מונתה באופן זמני.

שר התקשורת מינה וועדת איתור שתפקידה יהיה לבחור מבין המועמדים הרבים שיציעו עצמם במכרז את השלושה המתאימים ביותר, מבין השלושה יבחר השר את האחד המתאים ביותר וימנה אותו למנכ"ל הרשות.

אלוש מסר בתגובה: "אני מאשר שהגשתי את מועמדותי לתפקיד", הוא סירב להתייחס לשאר הפרטים. דובר שר התקשורת מסר בתגובה: לתפקיד מנכ"ל הרשות השניה יצא מכרז מסודר שפורסם בהבלטה. כל מי שראה עצמו מועמד ראוי לתפקיד רשאי היה להגיש מועמדות עד ה-26 באוקטובר. איננו מפרסמים את שמות האנשים שהגישו מועמדות. ש"ס היא מפלגה גדולה, שמסוקרת על ידי כתבים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully