וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אקדח בכיס שלך או שאתה שמח לראות אותי?

3.11.2006 / 7:30

חברה אוסטרלית השיקה קו "תחתוני פוש-אפ" לגברים שמעוניינים במראה מלא יותר. המעצב: "לא ידענו שגדול יותר זה טוב יותר"

מסתבר שהגודל כן קובע. לפחות אם תשאלו את יצרנית התחתונים האוסטרלית "אוזיבאם" (ישבן אוסטרלי, בתרגום חופשי), שהשיקה קו "תחתוני פוש-אפ" לגברים המעוניינים להשיג מראה "מלא" יותר.

החברה דיווחה כי מאז שהושקו תחתוני הפלא, בשבוע שעבר, נמכרו כבר למעלה מ-50 אלף זוגות. רוב המכירות התבצעו באתר האינטרנט של החברה, אם כי ניתן להשיג את התחתונים האקסקלוסיביים גם במבחר מצומצם של חנויות ברחבי העולם.

שון אשבי, המעצב שחתום על היצירה המהפכנית אמר כי "העיצוב של התחתונים מפריד ומרים. הבד של התחתונים עוטף את האיברים כך שהם אסופים בחזית ולא משלשלים כלפי מטה". אשבי הדגיש כי התחתונים רק מעצימים את מה שהטבע חנן אותך בו, "אין שום ריפוד, רצועות או טבעות בתחתונים".

אשבי סיפר כי הרעיון לעיצוב של תחתוני הפוש-אפ בא דווקא מלקוחות שהביעו עניין בפריט הלבשה תחתונה שיגרום להם להראות 'מצויידים' יותר, באופן דומה למה שעושה חזיית הפוש-אפ עבור הנשים. אשבי הסביר, "כשאתה הולך לחנות כלבו כדי לקנות תחתונים אתה בדרך כלל מקבל שירות מאיזו סבתא, וזאת לא הדרך לקבל משוב אמיתי מהצרכנים. הלקוחות שלנו, נותנים לנו משוב אמיתי. לא היה לנו מושג שגדול יותר, הוא באמת טוב יותר". עכשיו אתם יודעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully