וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור השלישי בישראל הגיע לחצי מיליון מנויים

ערן גבאי

31.10.2006 / 19:46

עוד נודע ל-TheMarker שהכנסות הדור השלישי הגיעו ל-240 מיליון שקל ברבעון

פלאפון תדווח מחר על חציית רף של 180 אלף מנויי דור שלישי נכון לסוף אוקטובר - כך נודע ל-TheMarker. היום דיווחה פרטנר בדו"חותיה על הגעה ל-219 אלף מנויי דור שלישי, נכון לסוף הרבעון השלישי של 2006. על פי הערכות, מאז היא צירפה עוד כ-12 אלף מנויים, כך שמספר מנויי הדור השלישי שלה נאמד כיום בכ-230 אלף. גם סלקום, שנכנסה אחרונה לזירת הדור השלישי בישראל, מגדילה בהתמדה את מספר מנוייה ועל פי הערכות נאמדים אלה כיום בכ-90 אלף מנויים.

יוצא אפוא שקצבי הגיוס של מנויי הדור השלישי בישראל גדלו מאוד בחודשים האחרונים ושוק הדור השלישי בישראל מונה כיום כבר חצי מיליון מנויים - כ-7% מכלל השוק. לחברות יש כבר 7-5 דגמי מכשירי דור שלישי שהושקו השנה וסייעו לתנופת המכירות.

כדי לאמוד את תנופת הדור השלישי, די לציין כי רק בסוף ספטמבר ציינה פלאפון כי יש לה כ-160 אלף לקוחות דור שלישי, כמספר כל לקוחות הדור השלישי בענף בתחילת שנת 2006. בסוף יוני נאמד מספר המנויים בפלאפון בכ-130 אלף.

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, הכריז רק לאחרונה על כוונתו להוביל את פלאפון למקום הראשון בדור השלישי בישראל והוא משקיע בכך מאמצי שיווק גדולים, שחייבו גם את פרטנר וסלקום להגדיל את היקפי סבסוד המכשירים שלהן במיליוני שקלים. פלאפון ופרטנר רושמות כל אחת יותר מ-10% מסך ההכנסות שלהן משירותי תוכן וערך מוסף. סלקום צפויה להגיע הרבעון לשיעור של כ-95 מסך ההכנסות שלה שיגיע משירותי תוכן וערך מוסף.

מאז חודש ינואר 2006 גדל מספרם של מנויי הדור השלישי ביותר מפי שלושה. מדובר כבר בשוק כולל שתורם לחברות הכנסות של כ-240 מיליון שקל ברבעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully