וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד הבא של טוני בלייר: סטייליסט

31.10.2006 / 19:29

גדי אלימלך, מאחוריך: ראש ממשלת בריטניה הודה שיש לו טעם מזעזע, אבל אחד האנשים החזקים באופנה הבריטית דווקא חושב אחרת

ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר, בדרך כלל גבר של חליפה משעממת ועניבה, החל לדבר על טעמו הרע בבגדים, כאשר הגיע לפתיחת סניף של בית ספר אקדמי לאופנה בלונדון. "אני חייב לומר שכאשר אמרתי לאשתי ולבתי בת ה-18 שאני מתכוון להגיע לאירוע שקשור באופנה, הן התפוצצו מצחוק".

"אני לא ידוע בזכות חוש האופנה שלי" התוודה בלייר. "אחרי שתועדתי לובש מותג מסוים של בגדי ים בשנה שעברה, אחוזי המכירות שלו קרסו".

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה, כי הטאץ' האופנתי של ראש הממשלה הבריטי הועמד למבחן, כאשר התבקש לבחור נעלי נשים שיתאימו למכנסיים קצרים בצבע אפור וסוודר מצמר. "אני גרוע בזה ללא ספק", אמר בלייר רגע לפני שבחר בחוסר חשק מופגן זוג נעליים אפורות מבריקות.

בשעה שקיבל מהמומחים טיפים להתאמת צבעים, הצביע בלייר על החליפה השחורה והעניבה האדומה שלבש, ואמר כי "לא למדתי את זה אף פעם, אבל אני אשתדל לשים לב לעניין מעכשיו".

סר פיליפ גרין, שבבעלותו חנויות בגדים מובילות בבריטניה, כמו "טופשופ" למשל, דווקא התרשם שלראש הממשלה שלו יש איזשהו חוש ראשוני לענייני סטייל, והציע לו עבודה אחרי שיפרוש מראשות הממשלה בשנה הבאה. "יכול להיות שפספסת את תפקיד חייך, אם תרצה לעשות משהו שונה אחרי שתפרוש – אנחנו יכולים לעזור", אמר גרין. בלייר השיב לו, "תצטרך להתחיל ללמד אותי הכל מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully