וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצחים בעבודה: "עכשיו נחליף את השלטון"

רשימת מפלגת העבודה לכנסת כוללת פנים חדשות רבות לצד ח"כים ותיקים. הרצוג לוואלה!: "הרשימה הזו היא התשובה שעלינו לתת לעם ישראל". פרץ: "זו הרי מסורת שבוז'י ראשון"

מתוך המשדר המיוחד של וואלה! חדשות

מהבחירות המוקדמות במפלגה לבחירות לכנסת: המתמודדים שנבחרו למקומות ריאליים ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-19 חוגגים הבוקר (שישי) את ניצחונם ומציינים בסיפוק כי הרשימה כוללת פנים חדשות רבות לצד חברי כנסת ותיקים. אחרי הניצחון בבחירות הפנימיות, המתמודדים כבר נערכים לבחירות הכלליות ב-22 בינואר.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנבחרת של מפלגת העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבר הכנסת יצחק הרצוג שנבחר במקום הראשון בפריימריז והתברג במקום השני ברשימת העבודה לכנסת, אמר בתגובה: "תודה לכל הבוחרות והבוחרים שנתנו בי אמון וגם בחבריי שכולם מצוינים. אני חושב שהרשימה הזאת היא בדיוק התשובה שאנחנו צריכים לתת לעם ישראל. מדובר בתוצאה של הרבה עבודה קשה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עמיר פרץ, שהפסיד בקרב מול הרצוג ומדורג במקום השלישי ברשימה, אמר במשדר המיוחד של וואלה!: "אני מרוצה מאוד. זו רשימה טובה מאוד. אני מאוד מתלהב". בתשובה לשאלה האם הוא מאוכזב מכך שיו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' הצליחה לשלב ברשימה יותר אנשים ממנו, הצהיר פרץ: "אני לא יודע על מה אתה מדבר".

יריבה של יחימוביץ' הוסיף: "הייתה הזדמנות להרבה אנשים להתברג במערכת הפוליטית, אבל זה לא פשוט לאנשים שלא עשו זאת קודם. לכן כשאני רואה את בעלי הניסיון שנכנסו במקומות גבוהים - בסך הכל יש רשימה מאוזנת, גם ותיקים וגם חדשים. אני מקווה שנפיק את המירב מהרשימה הזאת. העניין הזה שמדברים עליו של מספר 1 לבוז'י – זה מסורת במפלגה ואסור לשבור אותה".

שלי יחימוביץ', בנימין בן אליעזר, יצחק בוז'י הרצוג, עמיר פרץ בטקס הכרזת רשימת מפלגת העבודה לבחירות לכנסת. נמרוד סונדרס
פנים חדשות לצד ותיקים. בית ברל, היום/נמרוד סונדרס

אל"מ במילואים עומר בר-לב, שהצליח להתברג במקום השמיני ברשימת העבודה לכנסת, אמר במשדר המיוחד של וואלה!: "לא ציפיתי להכרה כזאת. זה היה מסע לא פשוט. אני שמח שתבונת הרוב הוכיחה את עצמה. אני גאה להיות לצד שני שרי ביטחון בעבר כמו עמיר פרץ ופואד בן אליעזר. הנישה הביטחונית מדינית של מפלגת העבודה מיוצגת בצורה ראוי וכמו שצריך. לא הרגשתי סכינים, אנשים דיברו איתו בכנות, גם אנשים שאמרו שלא יצביעו לי".

סתיו שפיר, שמדורגת במקום התשיעי, אמרה לוואלה!: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שעשה את החוויה הזאת ביחד איתי. המון אנשים ניסו ושכנעו ותמכו. כולנו ביחד עשינו את זה, ועכשיו העבודה מתחילה. עכשיו צריך לבוא וליישם את כל הדברים שחלמנו לעשות בשנתיים וחצי האחרונות".

איציק שמולי, שהגיע למקום ה-12 ברשימה, הצהיר בתגובה: "אני מרוצה. יש משימה חשובה יותר, והיא ב-22 בינואר. זה מוכיח שכשאנשים צעירים שרוצים להוביל שינוי, שום דבר לא יוכל לעצור אותם. יש מטרה אחת גדולה ומשותפת – והיא להחליף את השלטון. אני נרגש, אבל אני מאופק מטבעי".

ואילו ראש העיר רעננה נחום חופרי, שלא הגיע למקום ריאלי ברשימה, אמר לוואלה!: "אני בחוץ. הבוחר אמר את דברו, אני נשאר חבר מפלגה, אירתם להצלחה בבחירות ב-22 בינואר.. עד עכשיו הצלחתי לא רע, היום חטפתי, אני כמובן מאוכזב, אבל נתגבר. מה שחשוב עכשיו זה להחליף את השלטון, ואני מתכוון להתגייס לזה. אני חוזר לרעננה בשמחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully