וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: מפלגת העבודה מציעה שנאת עשירים

לדברי יו"ר מפלגת יש עתיד, "מפלגת העבודה יודעת שאנחנו מקנאים באנשים שיש להם כסף, אז היא אומרת שמותר לשנוא אותם". מיקי רוזנטל: "נגמרו ללפיד הסיסמאות והגימיקים"

יאיר לפיד נגד מפלגת העבודה: יו"ר "יש עתיד" הצליח הערב (שלישי) להרגיז חברים במפלגת השמאל-מרכז, לאחר שהאשים אותה ב"שנאת עשירים".

במסגרת כנס אילת לעיתונות אמר לפיד: "מפלגת העבודה תציע לכם שנאת עשירים, שנאת טייקונים, שנאת מצליחנים. היא יודעת שאנחנו מקנאים באנשים שיש להם כסף, אז היא אומרת לכם שמותר לנו לשנוא אותם, כי הם גזלו אותו מכיסנו. הם אוכלים את לחמנו, הם מתגנבים בלילה לחדר הילדים וגונבים את הפרוטות שצברנו. היא תדאג לכך שהם יגדלו בדמיוננו עוד ועוד. תמנונים אפלים, רוחשי רע, שמקימים לעצמם ארגונים זדוניים וחברות עסקיות מרושעות שלא ינוחו ולא ישקטו עד שלא יפשטו את עורנו ויזרקו אותנו לרחוב".

העיתונאי לשעבר מיקי רוזנטל, המתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת, אמר בתגובה לדברים: "ליאיר לפיד נגמרו הסיסמאות והגימיקים, ונראה כי הנטישה של אנשי מפלגתו והאכזבה האישית ממנו גורמת לו לאבד את העשתונות. בצר לו, החל לפיד להאשים את מפלגת העבודה בשנאת עשירים, אבל האמת היא שמפלגת העבודה ואני אישית לא רק שלא שונאים עשירים. אנחנו לא עוסקים בשנאה בכלל. הפצת שנאת חינם זה התחביב של לפיד. מפלגת העבודה מעריכה כל אדם שהרוויח את כספו ביושר ובהגינות ומשבחת כל איש עסקים שלצד רווחים הגונים תורם לפיתוח המשק ולקידום הכלכלה הישראלית".

"העבודה היא הבית הטבעי של המחאה"

איציק שמולי, לשעבר יו"ר התאחדות הסטודנטים וכיום מועמד בפריימריז לקביעת רשימת העבודה לכנסת, הגיב אף הוא למתקפה של לפיד. שמולי מסר, כי "בניגוד לדברי לפיד, מפלגת העבודה מכירה בקיומו של שוק חופשי, אך שלא כמו לפיד ונתניהו, היא אינה מאמינה כי משמעותו הוא ג?ונגל חברתי שבו רק החזק שורד. היכולת לגשר על הפערים החברתיים וחיזוק מעמד הביניים לא ישתפרו מהשיטה שמפלגת לפיד וראש הממשלה מציעים, ומפלגת העבודה היא הבית הטבעי של המחאה ומהווה אלטרנטיבה יחידה להם?.

במסגרת כנס אילת תקף לפיד גם את רשימת הליכוד ביתנו. לדבריו, "הליכוד ביתנו יציע לכם שנאת ערבים ועוד יותר מזה שנאת שמאלנים. הוא יפליא לתאר לכם את השמאלנים האלה, הגיס החמישי, האנשים המתכננים למכור אותנו למיליוני הערבים שרק מחכים להזדמנות לרצוח אותנו בלילות. הם יאכלסו את חלומותינו במחבלים מתאבדים, חגורות נפץ על חזם, המקבלים חיבוק חם וברכת הדרך מעגולי המשקפיים של שינקין והפוסט-ציונים משדרות רוטשילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully