וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: חוסל האחראי לרצח הישראלים במיגונית בכביש 232

כתבי וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 3:19

דובר צה"ל הודיע שמחמד אבו עטיוי, האחראי על הרצח במיגונית בכביש 232, חוסל אתמול. הרמטכ"ל: "בצפון יש אפשרות להגיע לסוף חד". מד"א: שני אנשים נפצעו באורח בינוני במטח לעבר נהריה והגליל המערבי. אזעקות הופעלו בנהריה ובגליל העליון. | עדכונים שוטפים

פיצוץ בעקבות תקיפה ישראלית בדאחיה בביירות, 23 באוקטובר 2024/רויטרס
  • 21:29/דיווח: טנקים ונגמ"שים מתמרנים במרחב חאן יונס

    הפלסטינים מדווחים על תמרון של טנקים ונגמ"שים במרחב חאן יונס, דובר צה"ל: "בודקים את הדיווח". כאמור, צה"ל לא מתמרן כבר זמן רב בחאן יונס אלא רק ברפיח. כמוכן, היום הרמטכ"ל ביקר בשטח הפלסטיני ברצועת עזה ונפגש עם מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן ומפקדי חטיבות וגדודים.

  • 21:12/דובר צה"ל הודיע: חיסלנו את המחבל שאחראי על רצח האזרחים במיגונית ברעים

    צה"ל חיסל אתמול (רביעי) את מחמד אבו עטיוי, האחראי על הרצח במיגונית בכביש 232 ב-7 באוקטובר. עטיוי שימש כעובד בסוכנות אונר"א החל מיולי 2022. במהלך המלחמה, אבו עטיוי הכווין והוציא לפועל מספר מתווי טרור נגד כוחות צה"ל שפעלו ברצועה.

    בעקבות האירוע נציגי מתאם פעולות הממשלה בשטחים דרשו מבכירים בקהילה הבינלאומית והאו"ם הבהרות וביצוע בירור דחוף בנושא השתתפות עובדי אונר"א בטבח השבעה באוקטובר ובפעילות טרור נגד ישראל.

  • 19:04/הרמטכ"ל בעזה: "גמרנו את שרשרת הפיקוד הבכירה של חיזבאללה"

    הרמטכ"ל סייר אתמול (רביעי) במרחב ג'באליה ברצועת עזה וקיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן, מפקדי החטיבות ומפקדים נוספים. "בצפון יש אפשרות להגיע לסוף חד, אנחנו גמרנו את שרשרת פיקוד של חיזבאללה הבכירה בצורה מאוד ייסודית", אמר הרמטכ"ל.

    "חיסול סינוואר לא היה מתוכנן אבל זה לא היה אקראי, זה לא היה מקרי, זה תוצאה של שיטה, זה תוצאה של לחץ על רפיח, זה תוצאה של הכרעת חטיבת רפיח, זה תוצאה של הפיקוד שהתעקש לפרוס שם לחודש הזה של החגים יותר סד"כ ולצאת יותר קדימה ולהחזיק שטח וזה פגש את הבעיה", קבע.

  • 18:18/חשש לחדירת כטב"ם בקריית שמונה, במטולה ובכפר בלום

    אזעקות הופעלו בעקבות חשש לחדירת כטב"ם בקריית שמונה, משגב עם, מרגליות, תל חי, כפר גלעדי, בית הלל, מנרה, מעיין ברוך, גונן, כפר בלום, כפר סאלד, נאות מרדכי, עמיר, שדה נחמיה ושמיר.

  • 23:29

    סיקור מיוחד של כתבי וואלה: יניר יגנה, אמיר בוחבוט, טל שלו, ברק רביד, אורי סלע, גיא אלסטר, אלי אשכנזי, ביני אשכנזי, יואב איתיאל, יקי אדמקר ואביחי חיים.

    לכל העדכונים מהיום ה-384 ללחימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully