וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: הדנ"א של סינוואר נמצא במנהרה קרובה למקום בו נרצחו ששת החטופים

כתבי וואלה חדשות

עודכן לאחרונה: 18.10.2024 / 2:33

עוד הוסיף הגרי כי מעריך שסינוואר היה במנוסה. 5 לוחמי סיירת גולני נפלו בקרבות בדרום לבנון. צה"ל: חוסל יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס והאחראי לטבח 7 באוקטובר. ראש הממשלה בהצהרה לתקשורת: "מי שיפגע בחטופינו - דמו בראשו. נבוא איתו חשבון" | כל העדכונים

בווידאו: הלוי בזירת החיסול שנה אחרי - סגרנו חשבון עם סינוואר/דוצ
  • 23:49/ביידן ונתניהו דנו בדרכים לנצל את העיתוי כדי להגיע לעסקה לשחרור החטופים ולסיום המלחמה

    הבית הלבן: ביידן ונתניהו דנו בדרכים לנצל את העיתוי הנוכחי כדי להגיע לעסקה לשחרור החטופים ולסיום המלחמה בעזה בצורה שתבטיח את ביטחון ישראל ותוודא שחמאס לא יחזור לשלוט ברצועה.

    ביידן אמר לכתבים באייר פורס 1 ש"הגיע הזמן להתקדם" והדגיש כי הוא מקווה שנתניהו יפעל לסיום המלחמה בקרוב.

  • 23:23/דובר צה"ל: מעריך שסינוואר היה בהימלטות, לא ידענו שהוא שם

    לאחר ההודעה על חיסול מנהיג חמאס, תא"ל הגרי מסר הצהרה לתקשורת והדגיש כי הכוחות לא זיהו אותו תחילה. בסרטון שהציג, נראה סינוואר לאחר שידו נפצעה משליך חתיכת עץ לעבר הרחפן. גופתו נמצאה עם עשרות אלפי שקלים במזומן, ונמצא דנ"א שלו מאות מטרים ליד מנהרת 6 החטופים.

  • 21:14/הותרו לפרסום שמותיהם של 5 לוחמי צה"ל שנפלו בדרום לבנון

    הותרו לפרסום שמותיהם של 5 לוחמי צה"ל שנפלו בדרום לבנון: רס"ן אופק בכר, בן 24, מנס ציונה, מפקד פלוגה בסיירת גולני, סרן אלעד סימן טוב, בן 23, מצופים, מפקד צוות בסיירת גולני, סמ"ר אלישיב איתן וידר, בן 22, מירושלים, מפקד כיתה בסיירת גולני, סמ"ר יעקב הלל, בן 21, מירושלים, לוחם בסיירת גולני, וסמ"ר יהודה דרור יהלום, בן 21, מחברון, לוחם בסיירת גולני.

    באירוע נפצעו באורח קשה קצין לוחם ושני לוחמים בסיירת גולני.

    ברצועת עזה, לוחם מגדוד 450 של חטיבת ביסל"ח, נפצע אתמול (רביעי) באורח קשה בקרב בדרום הרצועה.

    בדרום לבנון, לוחם מגדוד 12, חטיבת גולני, נפצע אתמול באורח קשה בקרב בדרום לבנון.

    בארוע נוסף היום (חמישי) בדרום לבנון, נפצעו באורח קשה קצין לוחם במילואים ושני לוחמים במילואים מגדוד 8173, חטיבת עציוני (6), חיל ההנדסה הקרבית, וחייל במילואים מגדוד 8173, חטיבת עציוני (6), חיל הלוגיסטיקה, באורח קשה בדרום לבנון.

    הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים, משפחותיהם עודכנו.

    סה"כ נפצעו תשעה לוחמים באורח קשה.

  • 20:37/ראש הממשלה: "זהו תחילת היום שאחרי חמאס. נמשיך עד השבת החטופים"

    ראש הממשלה אמר בהצהרה לתקשורת לפני זמן קצר, "למחבלי החמאס אני אומר: מנהיגיכם בורחים והם יחוסלו". עוד פנה לכל מי שמחזיק בחטופינו, "מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו - נאפשר לו לצאת ולחיות. ובאותה מידה אני אומר: מי שיפגע בחטופינו - דמו בראשו. נבוא איתו חשבון".

  • 19:53/צה"ל: חוסל יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס והאחראי לטבח ה-7 באוקטובר

    דובר צה"ל ודוברות השב"כ מאשרים כי בסיום של מצוד שנערך כשנה, אמש (רביעי), 16 באוקטובר 2024, חיסלו כוחות צה"ל מפיקוד הדרום את יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס בפעילות בדרום רצועת עזה. סינוואר תיכנן והוציא לפועל את המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר, וקידם את האידיאולוגיה הרצחנית שלו במהלך המלחמה ולפניה, והוא אחראי להירצחם וחטיפתם של ישראלים רבים.

  • 00:00

    סיקור מיוחד של כתבי וואלה: יניר יגנה, אמיר בוחבוט, טל שלו, ברק רביד, אורי סלע, גיא אלסטר, אלי אשכנזי, ביני אשכנזי, יואב איתיאל, יקי אדמקר ואביחי חיים.

    לכל העדכונים מהיום ה-376 ללחימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully