וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בלבנון: הפצצות כבדות של חיל האוויר בבעלבק

כתבי וואלה חדשות

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 2:24

אזעקות הופעלו בשתולה ובמרגליות. רה"מ אמר את הדברים לאחר פגיעת הכטב"ם בחדר האוכל בבסיס. הותר לפרסום: סמל קורן ביתן, בן 19 מראש העין, לוחם בהכשרת מפקדי כיתות בחטיבת ביסל"ח, שירת כלוחם בגדוד דוכיפת, חטיבת כפיר, נפל בקרב בדרום רצועת עזה | כל העדכונים

זירת נפילת כטב"ם סמוך לבנימינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
  • 18:59/נתניהו בבא"ח גולני: נמשיך להכות בחיזבאללה ללא רחם בכל חלקי לבנון - גם בביירות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בבא"ח גולני, שספג אמש פגיעת כטב"ם של ארגון הטרור חיזבאללה. נתניהו ביקר בחדר האוכל שספג את הפגיעה, וקיים שיח עם המפקדים והחיילים על האירוע הקשה בו נהרגו ארבעה לוחמים ועשרות נפצעו. ראש הממשלה התרשם מהתושייה של הלוחמים והחובשים שטיפלו בחבריהם, ושיבח אותם על תפקודם.

    לאחר מכן, ביקר ראש הממשלה את הלוחמים שנפצעו באירוע ואמר כי ימשיכו לתקוף את ארגון הטרור השיעי בכל מקום בו יפעל. "אני רוצה להבהיר: אנחנו נמשיך להכות בחיזבאללה ללא רחם בכל חלקי לבנון - גם בביירות", אמר. "הכל לפי שיקולים מבצעיים. הוכחנו זאת בתקופה האחרונה, ונמשיך להוכיח זאת גם בימים הקרובים".

  • 18:55/הותר לפרסום: סמל קורן ביתן מראש העין נפל בקרב בדרום הרצועה

    צה"ל התיר לפרסום כי סמל קורן ביתן, מראש העין, לוחם בגדוד 450 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, שירת כלוחם בגדוד דוכיפת (94), חטיבת כפיר, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 19 בנופלו. הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו. הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

    קורן ביתן. דובר צה"ל
    חלל צה"ל קורן ביתן/דובר צה"ל
  • 00:00

    סיקור מיוחד של כתבי וואלה: יניר יגנה, אמיר בוחבוט, טל שלו, ברק רביד, אורי סלע, גיא אלסטר, אלי אשכנזי, ביני אשכנזי, יואב איתיאל, יקי אדמקר ואביחי חיים.

    לכל העדכונים מהיום ה-371 ללחימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully