וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל על נפילת הכטב"ם בבסיס בבנימינה: "נתחקר את האירוע הזה, נלמד ונשתפר"

כתבי וואלה חדשות

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 1:41

כלי הטיס חדר את תקרת חדר האוכל. בתוך כך, עשרות נפצעו בדרגות חומרה שונות, בהם 7 במצב קשה. אזעקות הופעלו בחיפה, עכו והקריות. בוצע יירוט של כטב''ם סמוך לחיפה, זוהו כ-5 שיגורים שחצו. בפיקוד העורף הקלו את הנחיות ההתגוננות באזורים בצפון | עדכונים שוטפים

זירת נפילת כטב"ם סמוך לבנימינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
  • 23:57/חיזבאללה טוען שירה לעבר בסיס אחזקה בחיפה

    חיזבאללה טוען שירה לעבר בסיס אחזקה בחיפה בכניסה הדרומית לעיר.

  • 23:16/צה''ל יירט חמישה שיגורים שחצו מלבנון לעבר העיר חיפה

    בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת חיפה, זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר העיר - כולן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. בעקבות הירי, צוותי מד"א יצאו לסרוק בזירות בהן התקבלו דיווחים על נפילות, בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפגעים.

  • 23:04/אזעקות הופעלו בחיפה והסביבה

    אזעקות הופעלו באזור חיפה והסביבה. לא דווח על נזק או נפגעים.

  • 22:47/ליד עמדות יוניפי"ל: 25 רקטות של חיזבאללה נורו לעבר כוחות צה"ל ויישובי ישראל בחודש האחרון

    במהלך החודש האחרון נורו כ-25 רקטות וטילים לעבר יישובים ישראליים וכוחות צה"ל ממתחמי הטרור של חיזבאללה שהטמין הארגון ליד עמדות יוניפי"ל. אחת הפגיעות גרמה למותם של שני חיילי צה"ל.

    חיזבאללה משתמש הן בתשתיות טרור מעל הקרקע והן במתחמי טרור תת קרקעיים לביצוע פיגועים נגד מדינת ישראל. במהלך המבצע הקרקעי הממוקד והמצומצם של צה"ל בדרום לבנון, חשפו חיילי אוגדה 146 מאות כלי נשק, כולל חלקי נשק, רימוני יד ומשגרי רקטות שכוונו לעבר ישראל, והכל במרחק של עשרות עד כמה מאות מטרים מעמדות יוניפי"ל הממוקמות בסמוך לקו הכחול.

    כוחות יוניפי"ל נפרסו בדרום לבנון על מנת ליישם את החלטת מועצת הביטחון 1701 ולמנוע נוכחות של גורמי חיזבאללה חמושים מדרום לנהר הליטני.

  • 22:46/חיל האוויר תקף סמוך למחנה הפליטים נוצייראת בצפון הרצועה - דיווחים פלסטינים על נפגעים

    חיל האוויר ביצע הערב (ראשון) תקיפות צפונית למחנה הפליטים נוצייראת שבצפון רצועת עזה. הפלסטינים מדווחים על הרוגים ופצועים כתוצאה מתקיפות צה''ל.

  • 22:19/בצה"ל מכחישים את הדיווחים: לא הפסקנו לתקוף בביירות

    לאחר פרסומים בכלי תקשורת עולה כי אחרי שיחת ראש הממשלה נתניהו והנשיא ביידן התקבלו הנחיות מגבילות לגבי תקיפות של צה"ל בביירות כדי למנוע פגיעה באזרחים. יחד עם זאת, בצה"ל מכחישים כל הגבלה וטוענים כי בימים האחרונים התבצעו סיכולים ממוקדים ביירות. עוד הדגישו, כי כל תקיפה שכזו מאושרת על ידי הרמטכ"ל שמעדכן בכך דרג מדיני.

  • 22:04/צה"ל זיהה שני כטב"מים שחדרו לאזור הפגיעה בבנימינה - אחד יורט ועם השני אבד המעקב

    בהמשך לאירוע חדירת כלי טיס בלתי מאויש באזור בנימינה שגרם לפציעת עשרות בני אדם, בצה"ל זיהו שני כטב"מים שחדרו לאזור. חיל האוויר יירט כלי טיס אחד, עם הכטב''ם השני אבדה היכולת לעקוב אחריו בשלב מסוים לכן לא היתה אזעקה. נסיבות האירוע בתחקיר.

  • 22:03/מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: "6 פצועים במצב קשה - לא נשקפת סכנת חיים לאף אחד מהפצועים"

    מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, פרופסור דודקביץ, עדכן על מצב הנפגעים שפונו לבית החולים בחדרה מפגיעת הכטב''ם באזור בנימינה, ואמר: "6 פצועים במצב קשה, בשלב זה לא נשקפת סכנת חיים מיידית לאף אחד מהפצועים".

    10 פצועים נוספים פונו למרכז הרפואי באורח בינוני והשאר במצב קל. סך הכל לבית החולים הלל יפה הגיעו 36 פצועים, 2 פצועים הועברו לבתי חולים אחרים להמשך טיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully