וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתקפה האיראנית: כ-180 טילים שוגרו לישראל, אזעקות נשמעו ברחבי הארץ

כתבי וואלה

עודכן לאחרונה: 2.10.2024 / 2:35

איראן שיגרה כ-180 טילים לישראל. אזעקות נשמעו בכל רחבי הארץ. זוהו נפילות של רסיסי מיירטים בת"א ובדרום. צה''ל הודיע שיתקוף הלילה בעוצמה במזרח התיכון. פיקוד העורף הנחה את הציבור לצאת מהמרחב המוגן | לכל העדכונים

בווידאו:יירוטים ונפילות טילים ששוגרו מאיראן, סמוך לצומת גולני, 1 באוקטובר 2024/תמונות גולשים
  • 23:34/נתניהו: "המתקפה נכשלה - איראן עשתה הערב טעות גדולה והיא תשלם על כך"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח הקבינט המדיני-ביטחוני: "הערב איראן שוב תקפה את ישראל במאות טילים. המתקפה הזו נכשלה. היא סוכלה בזכות מערך ההגנה האווירי של ישראל, שהוא המתקדם ביותר בעולם. אני מברך את צה"ל על ההישג המרשים. היא גם סוכלה בזכות העירנות והאחריות שגיליתם אתם - אזרחי ישראל. אני מודה גם לארצות-הברית על תמיכתה במאמץ ההגנה שלנו. איראן עשתה הערב טעות גדולה - והיא תשלם על כך. המשטר באיראן לא מבין את נחישותינו להגן על עצמינו ואת נחישותנו לגמול לאויבינו. סינואר ודף לא הבינו זאת, נסראללה ומוחסן לא הבינו זאת, וכנראה יש בטהרן כאלה שלא מבינים זאת. הם יבינו. נעמוד בכלל שקבענו: מי שתוקף אותנו - אנחנו נתקוף אותו".

  • 23:33/ביידן: "ארה"ב תומכת בישראל באופן מלא - אשוחח עם נתניהו"

    ביידן: "ההתקפה האיראנית נהדפה והיתה לא אפקטיבית. שאף אחד לא יטעה - ארה"ב תומכת בישראל באופן מלא. אני אשוחח עם נתניהו".

  • 23:13/שר החוץ כ"ץ: "משטר האייתולות חצה את הקו האדום - ישראל לא תשתוק מול המתקפה הנפשעת של איראן"

    שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב נוכח מתקפת הטילים האיראנית: "משטר האייתולות חצה את הקו האדום - מדינת ישראל לא תשתוק מול המתקפה הנפשעת של איראן על אזרחי ישראל", אמר. "התמיכה והסולידריות של מדינות ומנהיגים רבים לעולם לא יישכחו. אנחנו יודעים מי החברים שלנו". הוסיף.

    במסר מאיים למשטר אמר: "משטר האייתולות חצה את הקו האדום - ומדינת ישראל לא תשתוק מול המתקפה הנפשעת של איראן על אזרחינו. העולם החופשי כולו חייב לעמוד לצד ישראל כדי לעצור את ציר הרשע האיראני - לפני שיהיה מאוחר מדי".

  • 23:02/כוחות אוגדה 98 פשטו על תשתיות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון

    מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין קיים הערכת מצב עם מפקד אוגדה 98, תת-אלוף גיא לוי ומפקדים נוספים בעת התקדמות הכוחות ליעדים בלבנון בקדמית האוגדה סמוך לגבול.
    במהלך הלילה, לוחמי צוותי הקרב של חטיבת הצנחנים, עוצבת הקומנדו וחטיבה 7 בפיקוד אוגדה 98 החלו בפעילות קרקעית ממוקדת ומתוחמת במספר מרחבים בדרום לבנון במטרה להשמיד תשתיות טרור של ארגון חיזבאללה. במהלך הפשיטות, לוחמי הצנחנים איתרו עשרות אמצעי ומתחמי לחימה, ולוחמי יחידת אגוז איתרו מתחם משגרי רקטות ומטענים מוחבאים והשמידו מתחם לחימה פעיל של חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully