וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מילואים מגדוד 6828 נפצע באורח קשה בקרב בצפון הרצועה

כתבי וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 15:56

אזעקות באצבע הגליל. כלי שיט צבאי אמריקני שהיה בדרכו לרצועת עזה, נסחף לחוף באשדוד. בלינקן שוחח עם גנץ על המבצע הצבאי ברפיח. חיל האוויר תוקף יעדים ברחבי הרצועה. דיווחים על ניסיון לסיכול ממוקד באמצעות הפצצה מהאוויר במרכז רפיח | עדכונים שוטפים

גלנט מול חופי עזה: "מוסיפים כוחות לרפיח, עושים הכול כדי להשיב את החטופים"/דוברות משרד הביטחון
  • 22:25/מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה בדרום לבנון

    כוחות אוגדה 91 וכוחות חיל האוויר זיהו הערב באמצעות כלי טיס מספר מחבלים פועלים במבנה צבאי של חיזבאללה בעיתרון שבדרום לבנון. לאחר הזיהוי הכווינו הכוחות מטוסי קרב שתקפו את המבנה הצבאי שבו פעלו המחבלים. בנוסף, צה"ל תקף בירי ארטילרי להסרת איום במרחב הכפר כילא שבדרום לבנון. כמו כן, זוהו הערב מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר צפון הארץ. אין נפגעים. נגרם נזק למבנים במקום.

  • 20:43/גנץ על סרטון ההמרדה: פגיעה בביטחון ישראל

    השר בני גנץ פרסם היום הודעה בעקבות סרטון ההמרדה שבה נאמר: "בצה"ל כצבא העם משרתים חיילים מכל חלקי החברה הישראלית, עם מגוון השקפות ואמונות - אבל יש רק דרג פיקודי עליון אחד: הרמטכ"ל.
    הבעת תמיכה בקריאה להמרדה בזמן מלחמה ובכלל, כמו בסרטון שפורסם אתמול - פוגעת בביטחון ישראל. אני קורא לראש הממשלה, לגנות באופן חד וברור את סרטון ההמרדה ולא להתחבא מאחורי מכבסת מילים. כך ראוי שתעשה כל ההנהגה בישראל".

  • 20:24/לוחם מילואים נפצע קשה בקרב בצפון הרצועה

    לוחם מילואים מגדוד 6828, חטיבת ביסל"ח (828) נפצע מוקדם יותר היום באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

  • 19:40/כביש 65 נחסם על ידי מפגינים נגד הממשלה

    כביש 65 נחסם הערב במהלך הפגנה נגד הממשלה בצומת כרכור.

  • 19:19/שני בתים במטולה נפגעו מירי טילי נ"ט

  • 18:23/קבינט המלחמה יתכנס מחר כדי לדון במגעים לעסקת החטופים

    קבינט המלחמה יתכנס מחר כדי לדון במגעים לעסקת החטופים, כך לפי בכיר ישראלי.

  • 18:20/יאיר לפיד: סרטון ההמרדה הרה אסון, צריך לעצור את הטירוף

    ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר היום בעקבות פרסום הסרטון של חייל רעול פנים הקורא לא לציית לשר הביטחון ולרמטכ"ל: "סרטוני ההמרדה המסיתים שרצים ברשת ביממה האחרונה הם מסוכנים והרי אסון, בין אם הם אמיתיים או מבויימים כדי לעורר מהומה. העובדה שמכונת הרעל והשופרות של נתניהו מהדהדים בהתלהבות סרטונים הקוראים למלחמת אחים ולפירוק הצבא היא עוד ניסיון לבריחה מאחריות של מי שהוביל לאסון הגדול בתולדות העם היהודי מאז השואה. את הטירוף הזה צריך לעצור. את הממשלה הזו צריך לסלק מחיינו לפני שתחריב כל מה שיקר וקדוש למדינה הזו".

  • 17:53/יאיר גולן בהפגנה ברחובות: נתניהו הוביל לרצף המחדלים הקשה בתולדות המדינה

    בשעה זו מתקיימת הפגנה בצומת פארק המדע ברחובות בקריאה להשבת החטופים ולהליכה לבחירות. סגן הרמטכ"ל לשעבר, אלוף במיל' יאיר גולן אמר בהפגנה: "לאורך שנים נתניהו בורח מהכרעות. מלך הסטטוס קוו. הוא לא ישנה שום דבר, הוא לא יפעל לתיקון שום דבר. כל מעייניו, משאביו ומאמציו מושקעים אך ורק בדבר אחד - הישרדותו האישית. הפחד של נתניהו מלעסוק בשאלות הקיומיות, בהכרעות הקשות שהעם והמדינה שלנו זקוקים להם הוביל אותנו לרצף המחדלים הקשה בתולדות המדינה".

  • 17:51/ביידן: עובדים על הפסקת אש מיידית שתחזיר את החטופים הביתה

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר היום בטקס סיום קורס קצינים באקדמיה של צבא ארה"ב: "אנחנו עובדים על הפסקת אש מיידית שתחזיר את החטופים הביתה"

  • 16:58/צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה במספר יישובים בדרום לבנון

    מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה ביישובים אל-עדייסא, יארון ומרווחין שבדרום לבנון. במהלך היום כוחות צה"ל ביצעו ירי ארטילרי להסרת איום באל מטמורה, ואדי חמול, רשיא אל פוחר וא-צוונה.

    תקיפות צה"ל במספר מרחבים בדרום לבנון נגד תשתיות טרור של חיזבאללה/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully