וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: 13 נהרגו במבצע של צה"ל בנור א-שמס מאז יום חמישי

כתבי וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 23:09

משרד החוץ יזמן את שגרירי המדינות שהצביעו בעד שדרוג המעמד הפלסטיני באו"ם לשיחת מחאה. גנץ הודה לארצות הברית על אישור חבילת הסיוע בבית הנבחרים. רוסיה על אישור חבילת הסיוע: "דרך ישירה להסלמה באזור" | עדכונים שוטפים

בווידאו: תיעוד: מזהים מחבלים - ותוקפים תשתיות טרור של חיזבאללה/צילום: דו"צ
  • 23:06/הפלסטינים: 13 הרוגים במבצע של צה"ל בנור א-שמס

    משרד הבריאות של הרשות הפלסטינית הודיע הערב שבמבצע של צה"ל במחנה הפליטים נור א-שמס בטול כרם נהרגו מאז יום חמישי 13 פלסטינים. במקביל דווח שצה"ל החל להוציא את הכוחות מהמחנה.

    המבצע הישראלי בטול כרם, 20 באפריל 2024. רויטרס
    המבצע הישראלי בטול כרם, 20 באפריל 2024/רויטרס
  • 21:31/צה"ל יאפשר כניסה לחלק משטחי האש בדרום בחג הפסח

    צה"ל הודיע כי בשל המצב המבצעי, ובהתאם להערכת המצב, השנה תתאפשר כניסת מטיילים לחלק משטחי האימונים (שטחי אש) בדרום הארץ באופן מוגבל בתקופת חג הפסח, מרבית שטחי האש יסגרו לכניסת מטיילים. בחלק משטחי האש הכניסה למטיילים תתאפשר בתיאום מראש, השטחים המותרים והאסורים לכניסה מסומנים במפה המצורפת. שטחי האש בצפון הארץ ישארו סגורים למטיילים וההגעה אליהם אסורה.

    בנוסף הזכיר צה"ל כי כחלק מהערכת המצב, הוחלט כי השנה צה"ל לא יפתח את ציר 10 למטיילים בתקופה זו. בצה"ל מבקשים מהציבור לא להיכנס למרחבים האסורים, ולאפשר לכוחות הביטחון להמשיך ולבצע את משימותיהם. כל הגעה לשטח צבאי מצריכה תיאום ואישור מראש. הגעה לשטח צבאי ללא תיאום ואישור מראש מסכנת את ביטחון המטיילים.

  • 22:30/גנץ הודה לארה"ב על אישור חבילת הסיוע

    יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ כתב היום: "אני מבקש להביע את הערכתי העמוקה לשותפינו האמריקאים על תמיכתם האיתנה בישראל מאז 7 באוקטובר. חבילת הסיוע שעברה היום בקונגרס מדגישה פעם נוספת לעולם כולו - את המחויבות האמריקאית הדו-מפלגתית הבלתי מתפשרת לביטחון ישראל. בזמנים קריטיים אלה המנהיגות האמריקאית חשובה כל כך, באזור ובעולם כולו. מנהיגות שמאפשרת לישראל להגן על הערכים והאינטרסים המשותפים שלנו. מדינת ישראל נחושה להמשיך במאבק להשבת החטופים בהקדם האפשרי, להשלים את משימת פירוק ארגון הטרור חמאס , ויחד עם שותפינו - לסלול את הדרך לעתיד בטוח ויציב יותר באזור."

  • 22:10/רוסיה על אישור חבילת הסיוע: "דרך ישירה להסלמה באזור"

    משרד החוץ הרוסי אמר הערב שחבילת הסיוע שאושרה בבית הנבחרים של ארה"ב לישראל היא "דרך ישירה להסלמה ועלייה חסרת תקדים במתיחות באזור"

  • 21:51/משרד החוץ יזמן את שגרירי המדינות שהצביעו בעד שדרוג המעמד הפלסטיני לשיחת מחאה

    בהנחיית שר החוץ ישראל כ"ץ, משרד החוץ יזמן מחר לשיחת מחאה את שגרירי המדינות שהצביעו במועצת הביטחון בעד שדרוג המעמד הפלסטיני באו"ם. שגריריהן של צרפת, יפן, דרום קוריאה, מלטה, סלובניה ואקוודור יזומנו מחר. בנוסף, מחאה זהה תועבר למדינות נוספות שהצביעו בעד הצעת אלג'יר שנדחתה, לשדרוג המעמד הפלסטיני.

    המסר החד שיועבר לשגרירים: מחוות מדיניות לפלסטינים וקריאות להכרה במדינה פלסטינית - חצי שנה אחרי טבח 7 באוקטובר - הן פרס לטרור. ישראל לא תסכים להקמת מדינת טרור שתסכן את אזרחיה.
    עוד יובהר להם כי במקום מחוות מדיניות שמעניקות פרס לארגון הטרור חמאס, על מדינותיהן להפעיל לחץ על חמאס לשחרור מיידי של 133 החטופות והחטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully