וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע קל מהשיגורים לצפון, צה"ל תקף את מקורות הירי

כתבי וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 15:13

דיווח: חיל האוויר תקף בדרום לבנון. אזעקות בקרית שמונה והסביבה. המחבל שביצע את הפיגוע בבקעה הסגיר את עצמו לצה"ל. דיווח: ישראל תקפה באזור דרעא בדרום סוריה. אביבה סיגל, ששוחררה מעזה: "אתם מדברים על ניצחון ו-19 חטופות נאנסות" | עדכונים שוטפים

מציאת אמל״ח במחלקת היולדות בביה״ח שיפא בעזה/דובר צה"ל
  • 22:45/לאחר יותר משעה: נתיבי איילון נפתחו לתנועה

    נתיבי איילון, שנחסמו הערב על ידי מפגינים נפתחו לתנועה לאחר יותר משעה על ידי המשטרה.

  • 21:44/משרד החוץ בתגובה לדוח על אונר"א: כיסוי על המחדל, כתם על האו"ם

    משרד החוץ פרסם הערב תגובה לדו"ח הביניים של ועדת הבדיקה העצמאית בעניין אונר"א בראשות קתרין קולונה. בתגובה נאמר:‏ "דו"ח הביניים הוא ניסיון לכסות על המחדלים של אונר"א במטרה לאפשר החזרת המימון לארגון. ‏למרות המידע המפורט שהציגה ישראל על החדירה העמוקה של ארגוני הטרור חמאס והגיהאד האיסלמי לתוך אונר"א בעזה, שהראה בין השאר כי יותר מ-2,000 עובדים באונר"א חברים בארגוני הטרור, חמישית ממנהלי וסגני מנהלי בתי הספר הם אנשי חמאס וביותר מ-30 מתקנים של אונר"א נמצאו מנהרות או תשתיות טרור אחרות, דו"ח הביניים של הועדה לא כולל אפילו את האמירה הפשוטה שעל אונר"א לפטר ולהימנע מלהעסיק חברים בארגוני הטרור חמאס".

    עוד נמסר ממשרד החוץ: "‏כל ההצעות לרפורמות קוסמטיות שמציעה הועדה הן חסרות משמעות ומתעלמות מהבעיה האמיתית שארגון אונר"א הוא חלק מתשתית הטרור של חמאס. מסקנות הועדה הן כתם נוסף על האו"ם ומזכ"ל האו"ם. ‏ישראל קוראת למדינות התורמות לא לאפשר לכספי משלם המיסים שלהן לזרום דרך אונר"א לארגוני טרור, ולהסיט את המימון לארגונים הומניטריים אחרים בעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully