וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט כינס דיון מיוחד על המאמצים להשבת החטופים

כתבי וואלה!

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 1:05

צה"ל תקף מבנים צבאיים ועמדת תצפית בדרום לבנון. הרמטכ"ל על חודש הרדמאן: "אנחנו במלחמה רב זירתית, צריך להיות עירניים". קנצלר גרמניה לקראת ביקורו בישראל: "מתקפה ברפיח תביא לאבדות רבות" | עדכונים שוטפים

בווידאו: לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 וכוחות חיל האוויר סגרו מעגל על חוליית מחבלים שזוהתה דוצ/צילום: דו"צ
  • 21:07/גלנט כינס דיון מיוחד על המאמצים להשבת החטופים

    שר הביטחון יואב גלנט כינס הערב דיון מיוחד בהשתתפות בכירי צה"ל, המוסד, שירות הביטחון הכללי ונציגי המו"מ, בנושא המאמצים להשבת החטופים המוחזקים בשבי חמאס ברצועת עזה.

    השר גלנט בטקס סיום קורס קצינים. 07.03.2024. דובר צה"ל
    שר הביטחון יואב גלנט/דובר צה"ל
  • 20:00/צה"ל תקף מבנים צבאיים ועמדת תצפית בדרום לבנון

    "מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום שני מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל ובמרחב מרווחין שבדרום לבנון. כמו כן, מוקדם יותר הותקפה עמדת תצפית של הארגון במרחב מרווחין", כך מסרו בדובר צה"ל לפני זמן קצר. "במהלך היום, זוהו שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל במרחבים הר דב, מלכיה, ומשגב עם, צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי", מסרו.

  • 19:00/הרמטכ"ל: "אנחנו במלחמה רב זירתית"

    הרמטכ"ל הרצי הלוי ערך סיור במרחב בנימין ביהודה ושומרון, והתייחס בין היתר למתיחות הביטחונית הכבדה בתקופת חודש הרמדאן ביו"ש. בשיחה עם החיילים, אמר: "יום שישי ראשון, וזה לא רק ימי שישי, כל הרמדאן. היו השבוע כבר כמה ניסיונות פיגוע במקומות שונים והאתגר שלכם זה להצליח לשמר כל החודש הזה, גם אחריו כי זה לא נגמר ברמדאן, אבל אנחנו יותר דרוכים בחודש הזה. באמת להיות מאוד עירניים, מאוד קפדנים, עם אבטחה מאוד טובה. תראו, אנחנו במלחמה רב זירתית - לבנון, סוריה, איו"ש ועזה וגם דברים יותר רחוקים. כל אחד, כל חייל, צה"ל, מג"ב, אנחנו עובדים ביחד, יש לו אחריות על כל הזירות, כי כל אירוע שקורה באחת הזירות הוא באמת משפיע ויכול לייצר הדבקה גם באזורים אחרים".

  • 17:20/שולץ לקראת ביקורו בישראל: "מתקפה ברפיח תביא לאבדות רבות"

    לקראת ביקורו בישראל, קנצלר גרמניה אולף שולץ, מסר הצהרה לתקשורת ובה הפציר במדינת ישראל להגדיל את הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה: "צריך סיוע הומניטרי לעזה בקנה מידה גדול יותר", אמר. והביע את דאגתו מהמתקפה הישראלית המתכוננת ברפיח: "יש סכנה שמתקפה מקיפה ברפיח תביא לאבדות אזרחיות רבות ונוראיות - שיש לאסור עליהן בתכלית האיסור". במקביל, חיל האוויר של גרמניה הצניח לרצועת עזה מוקדם יותר משטחי סיוע הכוללים ארבע טונות של ציוד הומניטרי.

  • 16:50/שברי כטב"מ נמצאו על ידי מטיילים באיזור רכס סירין

    שברי כטב"מ נמצאו על ידי מטיילים באיזור רכס סירין, שנמצא מדרום לכנרת. המשטרה שהוזעקה למקום, מסרה כי היא מטפלת בממצאים וכי ייתכן שבשעות הקרובות ישמעו קולות נפץ באזור. עוד הדגישו: "אין לגעת בחפצים חשודים הנמצאים זרוקים או מונחים בשטח. בעת זיהוי חפץ חשוד, יש להרחיק אנשים ולהזעיק את משטרת ישראל".

  • 13:33/פיגוע ירי בחברון, סריקות נרחבות באזור אחר מחבלים נוספים

    המחבל פתח בירי בלתי סדיר מבית הקברות הפלסטיני בחברון לעבר היישוב היהודי. הוכרז "מעגל פתוח" כהחמרה אבל אין חשש לחדירה כרגע. כוחות צה"ל קפצו לנקודה וניטרלו מחבל אחד. נראה שהיה מחבל נוסף שנוטרל כרגע על ידי כוחותינו. כרגע ללא נפגעים ישראליים. דובר צה"ל מסר כי התקבל דיווח על ירי במרחב העיר חברון. "המחבל נוטרל, כוחות צה"ל סורקים אחר מחבלים נוספים", נמסר בהודעה.

  • 13:30/פיקוד העורף: חשש לחדירת מחבלים בחברון

    פיקוד העורף התריע כי יש חשש לחדירת מחבלים בחברון שביהודה ושומרון. לא דווח על נזק או נפגעים.

  • 13:25/אזעקות הופעלו בקריית שמונה

    אזעקות הופעלו בקריית שמונה. לא דווח על נזק או נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully