וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט בפיקוד הדרום: "חמאס מחפש מי יחליף את סינוואר"

כתבי וואלה!

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 0:06

נשיא ברזיל לולה השווה בין מדיניות ישראל לזוועות הנאצים השואה: "זה רצח עם, כמו מה שהיטלר עשה". הצלב האדום: מודאגים מהירי האלים ליישובי הצפון, יש לדאוג לשלום האזרחים. כוחות הביטחון חיסלו מבוקש בכיר בטול-כרם; לוחם מג"ב נפצע קשה | עדכונים שוטפים

גבר תועד מכה אישה באגרוף במהלך הפגנה בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
  • 20:10/רה"מ על עסקת חטופים: "קטאר - תלחצי על חמאס. אף אחד לא יכול ללחוץ על חמאס כמו שקטאר יכולה"

    בוועידת הנשיאים שנערכה הערב בירושלים, ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא לקטאר להפעיל לחץ על ארגון הטרור חמאס להגמיש את עמדותיו על מנת להגיע להסכמה על עסקת חטופים חדשה. "קטאר - תלחצי על חמאס. אף אחד לא יכול ללחוץ על חמאס כמו שקטאר יכולה" הפציר נתניהו.

  • 20:04/נתניהו על הלחימה בעזה: "כל אזרח שנהרג זו טרגדיה, עושים הכל שלא ייפגעו"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב בוועידת הנשיאים בירושלים והתייחס לניסיונות להגן על האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה: "כל אזרח שנהרג זו טרגדיה, אנחנו עושים הכל שהם לא ייפגעו. אנחנו מתקשרים, שולחים כרזות", הצהיר נתניהו. "דרום אפריקה מאשימה אותנו ברצח עם, הנשיא של ברזיל משווה לשואה. הוא צריך להתבייש".

  • 19:47/המשטרה תוכל להגביל כניסת ערבים להר הבית במהלך הרמדאן

    ראש הממשלה בנימין נתניהן כינס היום דיון ביטחוני שעסק בהיערכות לקראת חודש הרמדאן. לפי שני גורמים שהשתתפו בישיבה, נתניהו קיבל את עמדת המשטרה והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לפיה המשטרה תוכל להגביל כניסת מתפללים ערבים אזרחי ישראל להר הבית במהלך חודש הרמדאן. אולם, עדיין לא הוחלט היקץ ההגבלה.

  • 19:00/תרופות לחטופים, נשקים ורכב מניר עוז: ממצאי צה"ל מבית החולים "נאצר"

    כוחות צה"ל שיתפו היום (ראשון) ממצאים שחשפו במהלך פעולתם בבית החולים "נאצר" שבחאן יונס. במהלך הפעולה, מצאו הכוחות ארגזי תרופות ועליהם שמות של חטופים, עצרו מחבלים שהשתתפו בטבח ה-7 באוקטובר, ואף מצאו כלי רכב שנגנב מניר עוז.

    לוחמי עוצבת הקומנדו, שייטת 13 כוחות שב"כ וכוחות מיוחדים נוספים הפועלים תחת אוגדה 98 פעלו בסוף השבוע האחרון במרחב בית החולים "נאצר" שברצועת עזה. טרם הכניסה לבית החולים, נלחמו הכוחות בקרבות מורכבים עם מחבלים, שכללו קרבות פנים מול פנים, ירי רקטי ועוד.

    בווידאו: כך פעלו כוחות צה"ל ושב"כ בבית חולים נאצר ברצועה 18.02.24/דובר צה"ל
  • 17:44/גלנט בפיקוד הדרום: "חמאס מחפש מי יחליף את סינוואר"

    שר הביטחון גלנט טען הערב כי ארגון הטרור חמאס כבר מחפשים את יורשו של מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר, וכי גדודי הטרור של ח'אן יונס הוכנעו בעקבות פעילות לוחמי צה"ל ברצועת עזה. "חמאס מחפשים מחליף לסינוואר, יש מכרז מי יהיה הגורם שולט - תחנת עזה של החמאס לא עונה", אמר בעקבות הערכת מצב שערך בפיקוד הדרום. "כניעתם של מאות המחבלים בבתי החולים בח'אן יונס מוכיחה כי חטיבת ח'אן יונס הוכרעה, והמחבלים מפחדים להילחם". בהערכת המצב, הוצגו לגלנט התוכניות להמשך הלחימה ברצועה, בהן התוכנית המבצעית לפעילות ברפיח.

  • 16:55/בעקבות הירי לגליל: טיל נ"ט פגע במבנה ביראון, אין נפגעים

    טיל נ"ט פגע במבנה ביישוב יראון שבגליל העליון, אין נפגעים.

  • 16:31/נתניהו: דבריו של נשיא ברזיל הם חציית קו אדום ופגיעה בישראל

    ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום את נשיא ברזיל לואיז לולה, לאחר שזה השוואה בין פעילות צה"ל בעזה לזוועות הנאצים בשואה. "הדברים של נשיא ברזיל מבישים וחמורים. מדובר בזילות השואה ובניסיון לפגוע בעם היהודי ובזכותה של ישראל להגן עצמה", כתב. "ההשוואה בין ישראל לשואת הנאצים ולהיטלר היא חציית קו אדום. ישראל נלחמת למען הגנתה והבטחת עתידה עד לניצחון המוחלט והיא עושה זאת תוך שמירה על הדין הבינלאומי".

  • 16:00/בעקבות ההשתלחות של נשיא ברזיל - השר כ"ץ הורה לזמן את השגריר לנזיפה

    שר החוץ כ"ץ הורה לזמן את השגריר לשיחת נזיפה הורה לזמן את שגריר ברזיל בישראל לשיחת נזיפה לאחר שנשיא ברזיל לואיז לולה השווה בין פעילות ישראל ברצועת עזה למעשי הנאצים בשואה. "הדברים של נשיא ברזיל מבישים וחמורים. אף אחד לא יפגע בזכותה של ישראל להגן על עצמה", כתב ב-X

  • 15:58/הצלב האדום: מודאגים מהירי האלים ליישובי הצפון, יש לדאוג לשלום האזרחים

    הוועד הבין-לאומי של הצלב האדום גינה היום (ראשון) את ירי הטילים של חיזבאללה לעבר יישובי הצפון בישראל. "במשך יותר מארבעה חודשים, עשרות אלפי אזרחים בצפון ישראל נאלצו לעזוב את ביתם, ועדיין אינם יכולים לחזור לשם בבטחה. אנו מודאגים מאוד לנוכח הסלמת האלימות באזור זה, אנשים זכאים להרגיש בטוחים בבתיהם", נכתב בהצהרה שהוציא הארגון. "אנו דוחקים בכל הצדדים המעורבים לתת עדיפות להגנה על אזרחים ולדבוק בדיני המשפט הבינלאומי ההומניטרי.

  • 15:42/נשיא ברזיל: ישראל מבצעת רצח עם ברצועת עזה, כמו היטלר

    נשיא ברזי לואיז לולה האשים היום (ראשון) את ישראל ברצח עם של הפלסטינים ברצועת עזה והשווה את פעילות צה"ל ברצועה לזוועות הנאצים בשואה. "זו לא מלחמה, זה רצח עם", אמר הנשיא הברזילאי בביקור רשמי שערך בבירת אתיופיה, אדיס אבבה. "זו לא מלחמה של חיילים מול חיילים, אלא לחימה של חיל מאומן מול נשים וילדים. הדבר הזה קרה בעבר: כאשר היטלר החליט לרצוח את היהודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully