וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד פנתה ליועמ"שית: הורי על חקירת רשת פרופילים מזויפים שמקדמת את הליכוד בטוויטר

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 10:26

מפלגתו של רה"מ לפיד פנתה לבהרב-מיארה לאחר שפרסום של ארגון "פייק ריפורטר" חשף את רשת הפרופילים שהוקמו בו זמנית ומפיצים את מסריו של נתניהו ותומכיו

נתניהו, לפיד. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
נתניהו, לפיד/פלאש 90
  • 17:47/כדי לאפשר לכהנא להמשיך לכהן כח"כ: בנט יתפצל מימינה

    יו"ר ימינה לשעבר, נפתלי בנט יתפצל מהמפלגה יחד עם חברי הכנסת מתן כהנא ושירלי פינטו. זאת כדי לאפשר לכהנא להמשיך לכהן כחבר כנסת גם בתקופת הבחירות, למרות שהודיע על עזיבת המפלגה, שבראשה עומדת כיום השרה איילת שקד, ועבר למפלגת המחנה הממלכתי. מוקדם יותר הצביעה ועדת הכנסת נגד הפיצול של עידית סילמן מהמפלגה, וכדי שהיא תוכל להתמודד בליכוד או בציונות הדתית היא תצטרך להתפטר מהכנסת בקרוב. בלשכת סילמן אמרו כי היא תפנה להליך משפטי בבג"ץ נגד התפטרותה מהכנסת.

  • 14:49/יש עתיד פנתה ליועמ"שית: חקרי רשת פרופילים מזויפים שמקדמים את הליכוד בטוויטר

    יש עתיד פנתה ליועמ"שית בבקשה להורות על פתיחת חקירה פלילית מהירה בחשד לביצוע עבירות בחירות ברשתות החברתיות על ידי הליכוד. זאת, בהמשך לפרסום של ארגון "פייק ריפורטר", שחשף אתמול רשת חשבונות מזויפים בטוויטר שפועלת לקידום הליכוד ברשת החברתית תוך עבירה לכאורה על חוק התעמולה.

    לפי הפרסום של פייק ריפורטר, מיזם מחקר שנלחם בדיסאינפורמציה ברשת, הפרופילים החשודים הוקמו באותו מועד וכולם מקדמים תכנים זהים, בכמויות דומות ובזמן זהה, ומעצימים את החשיפה של תכנים ומסרים של ח"כים ואושיות טוויטר המזוהים עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. מלבד נתניהו עצמו, הפרופילים קידמו לכאורה גם ציוצים של בנו, יאיר נתניהו, דוברו טופז לוק, איש התקשורת ינון מגל, ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, ועוד.

    בעקבות הפרסום פנה הבוקר היועמ"ש של יש עתיד, עו"ד עודד גזית, ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה להנחות את רשויות החקירה הרלבנטיות לקיים חקירה מעמיקה ומהירה בעניין התחקיר "על-מנת לעצור את הסכנה שמא גורמים נוספים יראו בהימנעות מחקירה 'אור ירוק' להמשיך לעבור על החוק".

    מיש עתיד נמסר: "פנינו ליועצת המשפטית לממשלה כדי שתפתח בחקירה ותבדוק מי עומדים מאחורי הבוטים שמקדמים את אנשי נתניהו. לא ניתן למכונת הרעל לעשות ככל העולה על רוחה, ולשחק בתודעה של הישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully