וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד האירופי שוב לא הצליח להסכים על אמברגו נפט רוסי

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 22:14

ראש מודיעין שירות החוץ הרוסי הישווה את משרד החוץ האמריקני למכונת התעמולה הנאצית של יוזף גבלס. דובר הקרמלין הכחיש כי ולדימיר פוטין שוקל להכריז על משטר צבאי ברוסיה

בית זיקוק נפט של בדרום מערב איראן, 21 בספטמבר, 2021. רויטרס
בית זיקוק נפט של בדרום מערב איראן, 21 בספטמבר, 2021/רויטרס
  • 22:14/אוקראינה: נשחרר אסירים רוסים תמורת לוחמים שנפצעו קשה במריופול

    אוקראינה הציעה למוסקבה לשחרר אסירי מלחמה רוסים בתמורה לשחרור לוחמים אוקראינים שנצורים במפעל הפלדה "אזובסטל" שבמריופול ונפצעו קשה. "עוד אין הסכם על חילופי השבויים אבל המגעים נמשכים", אמרה סכנית ראש הממשלה של אוקראינה אירינה ורשצ'וק.

  • 20:49/אוקראינה הפציצה כפר ברוסיה; אדם אחד נפצע

    אוקראינה הפציצה היום כפר רוסי באזור בלגורוד הגובל עם אוקראינה. אדם אחד נפצע מההפצצות.

  • 17:31/רוסיה: משרד החוץ של ארה"ב הוא כמו מכונת התעמולה הנאצית

    ראש מודיעין שירות החוץ הרוסי השווה את משרד החוץ האמריקני למכונת התעמולה הנאצית של יוזף גבלס במלחמת העולם השנייה.

    סרגיי נרישקין, ראש SVR אמר כי ארצות הברית מעודדת את הפצת המידע הכוזב בטלגרם בניסיון לפגוע ב"אמינות" ו"להפוך את ההנהגה הצבאית ופוליטית ברוסיה ללא אנושית בעיני העם הרוסי. יש מכנה משותף בין הפעולות של האמריקנים לאלה של משרד התעמוצה של הרייך השלישי והראש שלו יוזף גבלס", הוא אמר בהצהרה באתר של שירות המודיעין.

  • 17:28/האיחוד האירופי לא הצליח להגיע להסכם לגבי חרם הנפט של רוסיה

    יממה לאחר שהקונגרס האמריקני אישר סיוע צבאי לאוקראינה בסך 40 מיליארד דולר, האיחוד האירופי לא הצליח - שוב - להגיע להסכם לגבי חרם על הנפט הרוסי. השיחות של שגרירי המדינות בבריסל כשלו על רקע התנגדות הונגריה לאמברגו.

  • 17:25/אוקראינה עצרה את זרימת הגז הטבעי של רוסיה

    אוקראינה עצרה את זרימת הגז הטבעי הרוסי דרך אחד מהמרכזים במזרח המדינה שאליו מגיעים משלוחי גז מרוסיה שאמורים להגיע למערב אירופה.

  • 17:18/דובר הקרמלין: פוטין לא מתכנן משטר צבאי

    דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, אמר כי המצב הפוליטי הפנימי במדינה יציב ופטר האשמות כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מתכנן להכריז על משטר צבאי. "לא, אלה לא התוכניות", הוא אמר. אתמול אמרה ראש המודיעין הצבאי אווריל היינס כי יש אפשרות שפוטין ישתמש באמצעים קיצוניים יותר, כולל "משטר צבאי, שינוי בייצור התעשייתי או פעולות צבאיות כדי לשחרר משאבים הנדרשים להשיג את היעדים שלו בזמן שהעימות באוקראינה נמשך עוד ועוד".

  • 15:18/שגריר ארה"ב הגיע למשרד החוץ הרוסי

    שגריר ארצות הברית לרוסיה, ג'ון סאליבן, הגיע למשרד החוץ הרוסי, לצד שגריר פולין קריסטוף קרייבסקי, כך דיווחה סוכנות הידיעות RIA. שגריר פולין זומן למשרד החוץ הרוסי לאחר שמפגינים שפכו צבע אדום על שגריר רוסיה בפולין במהלך טקס בוורשה.

  • 15:13/בריטניה ושבדיה בהסכם שיתוף פעולה

    ראש הממשלה השבדית מגדלנה אנדרסון אמרה כי שבדיה ובריטניה הסכימו על סיוע הדדי במקרה של משבר או מתקפה, שעשוי לכלול גם משאבים צבאיים. "בתקופות של משבר, שיתוף הפעולה נהפך חשוב יותר", היא אמרה לאחר הפגישה עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון בשטוקהולם.

    בריטניה מצדה תתמוך בכל החלטה של שבדיה לגבי חברות בנאט"ו, אמר ג'ונסון. "אני בטוח שבריטניה תתמוך בכל החלטה שתקבל שבדיה. נתמוך בה ככל שנוכל", הוא הוסיף.

  • 15:09/זלנסקי: "אם אוקראינה היתה בנאט"ו, לא היתה מלחמה"

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי המלחמה עם רוסיה היתה נמנעת אם מדינתו היתה חברה בנאט"ו לפני כן. "אם אוקראינה היתה חלק מנאט"ו, לא היתה כלל מלחמה", הוא אמר לסטודנטים באוניברסיטה הצרפתית למדעי המדינה סיינסס פו בנאום וירטואלי.

  • 13:58

    סדרה של צילומים שפורסמו בערוץ הטלגרם של גדוד אזוב הבוקר מראים, לטענת הפוסט, חיילים אוקראינים פצועים לכודים מתחת למפעל הפלדה אזובסטל. התמונות הקשות חושפות את הזוועות של "בית חולים" מאולתר כמעט ללא תאורה שבו החיילים מקבלים טיפול, רבים מהם מחוסרי איברים. התמונות פורסמו לצד הצהרה שבה החיילים מתחננים לעזרה.

    "העולם המתורבת כולו חייב לראות את התנאים שבהם מגני מריופול הפצועים והנכים נמצאים. בתנאים לא סניטריים, פצעים פתוחים חבושים בתחבושות לא סטריליות, ללא תרופות וללא מזון".

    "אנו קוראים לאו"ם ולצלב האדום להפגין את האנושיות שלהם ולאשרר את העקרונות הבסיסיים שעליהם נוצרו באמצעות הצלת אנשים פצועים שאינם כבר לוחמים".

    "החיילים שאתם רואים בתמונות ומאות נוספים במפעל אזובסטל הגנו על אוקראינה ועל העולם המתרובת כולו בעת שסבלו מפציעות קשות על חשבון הבריאות שלהם. האם אוקראינה והקהילה הגלובלית לא מסוגלות כעת להגן ולטפל בהם?"

    הגדוד התחנן ל"פינוי מיידי של החיילים הפצועים לשטחים בשליטת אוקראינה".

  • 13:45/חרסון רוצה להיות חלק מרוסיה

    ההנהגה הרוסית החדשה במחוז האוקראיני חרסון מתכננת להגיש בקשה רשמית ליהפך חלק מהפדרציה הרוסית.

    רשויות החוז ייפנו לנשיא רוסיה עם הבקשה לכלול את האזור בתוך רוסיה", נכתב בהצהרה בערוץ טלגרם שקשור לממשל הרוסי. על פי הדיווח, את הבקשה יזם קיריל סטמוסוב - המנהיג החדש של המניהל האזרחי-צבאי בחרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully