וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגי המערב דנו בהטלת סנקציות נוספות על רוסיה

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 23:40

המתקפה הרוסית על מזרח אוקראינה החלה. מנהיגי המערב דנו בהטלת סנקציות כלכליות נוספות על רוסיה ודיברו על הגברת הסיוע לאוקראינה

מפעל המתכות אזובסטל, מריופול, אוקראינה, אפריל 2022. REUTERS, רויטרס
מפעל המתכות אזובסטל, מריופול, אוקראינה, אפריל 2022/רויטרס
  • 21:52/בריטניה למדינות המערב: "אוקראינה צריכה סיוע צבאי נוסף"

    ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הדגיש בשיחה עם מנהיגי מדינות המערב את הצורך של אוקראינה בסיוע צבאי נוסף. מלשכתו נמסר כי הם דנו בצורך להגביר את הלחץ על רוסיה עם סנקציות נוספות נגד פוטין.

  • 22:13/מנהיגי המערב דנו בהטלת סנקציות נוספות על רוסיה

    נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, ומנהיגי המערב דנו היום בהטלת סנקציות כלכליות נוספות על רוסיה והבטיחו לספק יותר נשק לאוקראינה. עוד דיברו על הגברת הסיוע לאוקראינה במגוון היבטים שונים ביניהם סיוע ביטחוני, כלכלי והומניטרי.

  • 23:40/אוקראינה: רוסיה מפציצה מפעל מתכת במריופול

    היועץ לנשיא אוקראינה, מיכאילו פודוליאק, אמר היום (שלישי) כי רוסיה תקפה את מפעל המתכת "אזובסטל" שבעיר מריופול, באמצעות פצצות חודרות בונקרים. עוד הוסיף כי "העולם צופה ברצח ילדים ונותר שקט".

  • 19:36/רוסיה: 120 אזרחים עזבו את מפעל הפלדה הנצור במריופול

    כ-120 אזרחים המתגוררים ליד מפעל הפלדה אזובסטאל בנמל האוקראיני הנצור של מריופול, עזבו דרך מסדרונות הומניטריים - כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית. זאת לאחר שמשרד ההגנה הרוסי אמר מוקדן יותר כי הוא פתח מסדרונות סיוע הומניטריים לכוחות אוקראיניים שרצו להיענות להצעה הרוסית להניח את נשקם ולעזוב בשלום.

  • 18:53/ארה"ב: כשבעה משלוחי נשק יגיעו לאוקראינה

    גורמים ביטחוניים בארה"ב אומרים כי כשבע טיסות הנושאות נשק יגיעו לאוקראינה בשעות הקרובות.

  • 17:21/"אין מקום בטוח באוקראינה"

    יועץ דיפלומטי בכיר של הנשיא זלנסקי, איחור ז'ובקה, אמר ל-CNN כי "אין מקום, עיר, עיירה או כפר" הבטוחים באוקראינה מפני מתקפות הטילים של רוסיה.

  • 17:03/בריטניה: "אוקראינה נמצאת במצב מסוכן"

    ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, אמר לשרי הקבינט בבריטניה כי אוקראינה נמצאת כעת במצב מסוכן. "פוטין כועס על התבוסות של צבאו, אך נחוש להשיג סוג של ניצחון - ללא קשר למחיר האנושי", כך אמר ג'ונסון.

  • 15:59/שלושה הרוגים בהפגזות על חרקוב

    לפחות שלושה בני אדם נהרגו ו-16 נפגעו בהפגזות על חרקוב, העיר השנייה בגודלה באוקראינה, אמר המושל האזורי.

  • 14:52/רוסיה: נפתח מסדרון הומניטרי לחיילם אוקראינים במפעל אזובסטל

    משרד ההגנה הרוסי אמר כי בשעה 14:00 שעון מוסקבה נפתח מסדרון הומניטרי בעבור חיילים אוקראינים שהניחו את נשקם מרצונם במפעל אזובסטל בעיר הנמל מריופול.

  • 13:15/מושל לוהנסק: האזור תחת אש רוסית כבדה

    מושל מחוז לוהנסק אמר כי העיר קרמינה נמצאת כעת בידיים רוסיות. לדבריו, הכוחות האוקראיניים עזבו את העיר והתמקמו מחדש במקומות אחרים. הוא אמר גם כי אי אפשר להעריך את מספר האזרחים ההרוגים בלוהנסק וכי הרשויות מנסות לפנות תושבים תחת אש רוסית כבדה שמגיעה "מכל הצדדים".

  • 12:36/שר החוץ הרוסי: נפתח שלב חדש במבצע המיוחד באוקראינה

    שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב אמר כי מוסקבה פתחה בשלב חדש של המבצע הצבאי שלה באוקראינה, שלדבריו, יהווה התפתחות משמעותית בלחימה. "שלב נוסף במבצע במזרח מתחיל, ואני בטוח כי זה רגע משמעותי ביותר בכל המבצע המיוחד הזה", הוא אמר בראיון לערוץ הטלוויזיה ההודי "אינדיה טודיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully