וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר אירופי: רבע מכוחות צבא רוסיה באוקראינה אינם מתפקדים

עודכן לאחרונה: 9.4.2022 / 14:57

איטליה הודיעה שתפתח מחדש את שגרירותה בקייב בשבועות הקרובים. רוסיה הכחישה את אחריותה למתקפה על תחנת הרכבת בקרמטורסק שבמזרח אוקראינה

טיל שנחת על תחנת הרכבת בקרמטורסק, אוקראינה, 8 באפריל 2022. Andriy Andriyenko, AP
טיל שנחת על תחנת הרכבת בקרמטורסק, אוקראינה, 8 באפריל 2022/AP
  • 14:48/בכיר אירופי: רבע מכוחות צבא רוסיה באוקראינה אינם מתפקדים

    כרבע מכוחות צבא רוסיה שנשלחו להילחם באוקראינה אינם מתפקדים - כך אמר בכיר אירופי. הוא הסביר כי הסיבה לחוסר התפקוד הן האבדות הכבדות של הצבא, לוגיסטיקה ותחזוקה לקויה. לפי דיווח של CNN, רוסיה שלחה כ-120 גדודים לפלישה, מתוכם 29 אינם פועלים.

  • 13:02/איטליה תפתח מחדש את שגרירותה בקייב לאחר חג הפסחא

    איטליה מתכוונת לפתוח מחדש את שגרירותה בקייב מיד לאחר חג הפסחא - כך אמר שר החוץ של המדינה לואיג'י די מאיו. "היינו האחרונים לעזוב את קייב ונהיה הראשונים לשוב", אמר בהודעתו. עוד אמר כי יש להגביר את הלחץ הדיפלומטי על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כדי להגיע להפסקת אש.

  • 12:23/רוסיה: השמדנו מחסן תחמושת של חיל האוויר האוקראיני

    צבא רוסיה השמיד מחסן תחמושת בבסיס חיל האוויר האוקראיני במרכז אוקראינה - כך אמר דובר משרד ההגנה של המדינה. במתקפה על הבסיס הושמדו גם מטוס קרב ומסוק.

  • 08:43/בריטניה: רוסיה ממשיכה לפגוע באזרחים אוקראינים

    רוסיה ממשיכה לפגוע באזרחים אוקראינים כששאיפתה להקים מסדרון יבשתי בין קרים לדונבאס - כך מסר היום (שבת) המודיעין של צבא בריטניה. "הפעולות הרוסיות ממשיכות להתמקד באזור דונבאס, מריופול ומיקולאייב, ומתבצעות ע"י שיגורי טילי שיוט", נמסר.

  • 03:40/זלנסקי: המתקפה על תחנת הרכבת - פשע מלחמה, "כל המעורבים יישאו בהשלכות"

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הזהיר שכל מי שהיה מעורב במתקפה הרוסית על תחנת הרכבת "יישא בהשלכות". "זה פשע מלחמה נוסף של רוסיה", אמר, "ציפינו לתגובה קשה מהעולם".

  • 02:48/גורמים אירופיים: "הרוסים לחוצים להשיג ניצחון ב-9 במאי"

    הרוסים לחוצים להשיג ניצחון ב-9 במאי, יום הניצחון של הצבא האדום על גרמניה הנאצית - כך אמרו שני גורמים אמריקנים ל-CNN. עוד טענו הגורמים שהצבא הרוסי מתארגן מחדש ושולח את כוחותיו לדרום-מזרח אוקראינה במטרה להשיג ניצחון כלשהו, שייחגג במצעד יום הניצחון השנתי, במהלכו נואם הנשיא ולדימיר פוטין.

  • 02:45/6,665 בני אדם נמלטו מאוקראינה דרך מסדרונות הומניטריים ביום שישי

    6,665 בני אדם נמלטו מאוקראינה דרך מסדרונות הומניטריים ביום שישי - כך עדכנה סגנית ראש הממשלה, אירינה ורסצ'וק. היום ייפתחו מסדרונות הומניטריים ממריופול ומערים נצורות נוספות.

  • 02:27/הפנטגון: 50 נהרגו וכ-100 נפצעו במתקפה רוסית על תחנת רכבת במזרח אוקראינה

    גורם בכיר בפנטגון האשים את רוסיה במתקפה על תחנת רכבת בקרמטורסק, מזרח אוקראינה, בה לדבריו נהרגו 50 בני אדם, בהם ילדים, ונפצעו כ-100 בני אדם. רוסיה הכחישה את אחריותה למתקפה. על הטיל שנורה נכתב ברוסית "za detei", "עבור הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully