וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילבר: הפגישה עם אלוביץ' הייתה אמוציונלית, הוא היה על סף דמעות

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 12:27

מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר העיד כי השימוע שנעשה לבזק בנושא "הטלפוניה" לא היה תקין. התובעת על "שיחת הנזיפה": העדת שברור לך שאנשי בזק אמרו משהו לנתניהו נגד סמנכ"ל הרגולציה | עדכונים שוטפים

דיון תיקי האלפים | עדותו של מומו פילבר. המחוזי, ירושלים 30 במרץ 2022. ראובן קסטרו
דיון תיקי האלפים | עדותו של מומו פילבר. המחוזי, ירושלים 30 במרץ 2022/ראובן קסטרו
  • 12:22/פילבר: הפגישה עם אלוביץ' הייתה אמוציונלית, הוא היה על סף דמעות

    עד המדינה תיאר, במענה לשאלת תירוש, פגישה שערך עם שאול אלוביץ' באמצע 2016 על אתר וואלה!. "הייתה פגישה ארוכה ואמוציונלית", שחזר. "אני אמרתי לאלוביץ' שאוציא את החברה למכירה. אלוביץ' הגיע לסף דמעות והיו ניסיונות להגיע להסכמה".

  • 10:56/התובעת על "שיחת הנזיפה": העדת שברור לך שאנשי בזק אמרו משהו לנתניהו

    תירוש תיארה את "שיחת הנזיפה" של נתניהו לפילבר, שעליה העיד האחרון בחקירתו. "אמרת מספר פעמים - נתניהו צורח ונוזף 'מי זה הרן, (סמנכ"ל הרגולציה שהקשה על בזק, מ.כ) ולמה מה אתה לא מפטר אותו'?". "אמרת שאתה לא מבין מאיפה נתניהו מכיר אותו וחושב שצריך לפטר אותו. בהודעה אחרת אמרת 'הוא (נתניהו) לא מכיר אנשים, מישהו אמר לו משהו, זה היה ברור לי שאנשי בזק אמרו לו משהו' וזה היה בזמן שהרן נשלח למו"מ על הטלפוניה".

  • 10:39/פילבר: לא רציתי "פיצוצים" כי לא ידעתי מה זה יעשה לי מול נתניהו

    התובעת הציגה מסמך ובו החלטת היועמ"ש כי בסמכות מנכ"ל משרד התקשורת, באותם ימים פילבר, לבצע רפורמה. "יכולת לצאת לדרך ולא עשית זאת גם שנה אחרי ההפרה של בזק. למה?", שאלה תירוש, ופילבר השיב: "רציתי להגיע למחירים בהסכמה ולהימנע מפיצוץ".

    תירוש הטיחה בו כי "אמרת שאין לך בראש כרגע ענייני נתניהו-אלוביץ', ואני אומרת שבראש שלך אין ניגוד עניינים אלא בהנחיה של נתניהו". בתגובה לכך, השיב פילבר: "שוב, לא רציתי להגיע לפיצוצים. לא הייתי מנכ"ל סטנדרטי כי רציתי להגיע להסכמות ולא לפיצוצים. לפי תפיסת העולם שלי, אני לא יודע מה זה יעשה לי מול השר שלי (נתניהו, מ.כ)".

  • 10:26/תירוש: מידרת את האנשים הכי קרובים אליך לגבי בזק

    התובעת יהודית תירוש הטיחה בפילבר כי לאחר שהבין שיש לו קשרים הדוקים יותר עם אנשי בזק, הוא החליט למדר את מקורביו במשרד בכל הנוגע לחברה. פילבר השיב לטענותיה ואמר כי "הפגישות היו בארבע עיניים, הדברים נודעו בדיעבד. לא מנעתי מעצמי להעביר מסמכים כדי לא להגיע לעימותים".

  • 10:22/פילבר: "השימוע לבזק לא היה תקין"

    התובעת טענה כי בשימוע של בזק על הטלפוניה נכתב כי בזק קיבלה שעה, כמו כל החברות הגדולות, אולם מאחורי הקלעים היא קלעה "הרבה יותר" מזה. בתגובה לכך, הודה פילבר כי השימוע לא היה תקין.

  • 10:07/פילבר: הייתה מחלוקת מקצועית עם אגף הכלכלה על תמחור מחירים

    מנכ"ל משרד התקשורת דאז העיד על חילוקי דעות עם אגף הכלכלה בנוגע לתמחור ה"טלפוניה". "אגף כלכלה חשבו שזה היהלום של הרפורמה שלהם, לי זה לא היה חושב ולכן לא היה לי בעיה לוותר עליו", סיפר.

  • 09:30/פילבר הגיע לבית המשפט - הדיון עומד להתחיל

    עד המדינה השני בתיק 4000, שלמה פילבר, שהיה מנכ"ל משרד התקשורת ומקורבו של נתניהו, הגיע לבית המשפט המחוזי בירושלים כדי להמשיך במתן עדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully