וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאט"ו: בין 15,000-7,000 חיילים רוסים נהרגו באוקראינה

בלינקן: מעריכים שרוסיה ביצעה פשעי מלחמה באוקראינה. דיווח: יועץ בכיר של הנשיא פוטין התפטר מתפקידו ועזב את המדינה

תמונת לוויין המציגה בנייני דירות בוערים והרוסים במריופול, אוקראינה, 22 במרץ 2022. רויטרס
תמונת לוויין המציגה בנייני דירות בוערים והרוסים במריופול, אוקראינה, 22 במרץ 2022/רויטרס
  • 22:19/ביידן נחת בבריסל לקראת מפגשי הפסגה בנושא המלחמה באוקראינה

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נחת בבריסל שבבלגיה לקראת מפגשי הפסגה בהן ייקח חלק בנושא המלחמה באוקראינה. השיחות עם נאט"ו, G7 והאיחוד האירופי יחלו מחר.

  • 01:37/אוסטרליה: נתקשה לשבת עם פוטין בוועידת הג'י-20

    ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון הביע הלילה חששות לגבי השתתפותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בוועידת הג'י-20 באינדונזיה בחודש נובמבר השנה. "הרעיון של ישיבה משותפת עם פוטין, שארצות הברית כבר מאשימה בפשעי מלחמה באוקראינה, הוא מרחיק לכת מדי מבחינתי", אמר מוריסון.

  • 21:20/רוסיה: הפיקוח הממשלתי במדינה חסם את השימוש בגוגל ניוז

    הפיקוח הממשלתי על התקשורת ברוסיה חסם את השימוש בגוגל ניוז, והאשים את החברה בכך שהיא מאפשרת גישה ל"מידע כוזב על המבצע הצבאי באוקראינה".

  • 20:36/רוסיה הודיעה שתגרש מספר דיפלומטים אמריקניים משטחה

    רוסיה הודיעה לוושינגטון שתגרש מספר דיפלומטים אמריקניים בתגובה למהלך של ארצות הברית לגירוש הצוות הרוסי מנציגותו הקבועה באו"ם.

  • 20:09/בלינקן: מעריכים שרוסיה ביצעה פשעי מלחמה באוקראינה

    שר החוץ של ארצות הברית אנתוני בלינקן אמר כי מדינתו מעריכה שכוחות הצבא הרוסיים ביצעו פשעי מלחמה באוקראינה. "ההערכה שלנו מבוססת על סקירה מדוקדקת של מידע ממקורות ציבוריים ומודיעיניים", אמר.

  • 19:57/ארה"ב: נפגע בחברות סיניות אם יפרו את מגבלות הייצוא של רוסיה

    שרת המסחר של ארצות הברית ג'ינה ריימונדו אמרה כי ארצות הברית תאכוף "לגמרי" את מגבלות הייצוא של רוסיה על חברות סיניות. לדבריה, אם החברות הסיניות יחליטו לעקוף את המגבלות ארצות הברית תנקוט בצעדים שיסגרו אותן.

  • 18:58/נאט"ו: בין 15,000-7,000 חיילים רוסים נהרגו באוקראינה

    גורם צבאי בכיר בנאט"ו אמר כי הברית מאמינה שבין 7,000 ל-15,000 חיילים רוסים נהרגו עד כה במהלך הלחימה באוקראינה. לדבריו, ההערכה מבוססת על הצלבת מידע מממשלת אוקראינה ומרוסיה, וכן עדויות מהשטח.

  • 17:50/בנט שוחח פעם נוספת עם פוטין על אוקראינה

    ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על המצב באוקראינה - כך הודיע הקרמלין. "בנט שיתף את הערכותיו לגבי המצב באוקראינה, תוך התחשבות במגעים עם מנהיגים של מספר מדינות זרות, והתייחס למספר רעיונות בנוגע למשא ומתן המתמשך", נכתב בהודעה.

  • 16:24/מזכ"ל נאט"ו: שימוש בנשק כימי ע"י רוסיה "ישנה לחלוטין את אופי המלחמה"

    מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג אמר כי שימוש בנשק כימי על ידי רוסיה "ישנה לחלוטין את אופי המלחמה". "זו תהיה הפרה בוטה של החוק הבינלאומי ויהיה לכך השלכות מרחיקות לכת", אמר בנאום בבריסל.

  • 16:10/מזכ"ל נאט"ו: "על רוסיה להפסיק את הרטוריקה הגרעינית"

    מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג הזהיר מפני גלישה של המלחמה באוקראינה לעימות גרעיני בין מוסקבה למערב. "על רוסיה להפסיק את הרטוריקה הגרעינית המסוכנת והבלתי אחראית הזו", אמר.

  • 15:10/דיווח: יועץ בכיר של הנשיא פוטין התפטר מתפקידו ועזב את רוסיה

    יועץ בכיר של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התפטר מתפקידו ועזב את רוסיה, זאת ברקע הלחימה באוקראינה. בסוכנות הידיעות בלומברג דווח כי אנטולי צ'ובאיס, יועץ לענייני אקלים, הפך לבעל התפקיד הבכיר ביותר שעוזב את הקרמלין מאז תחילת הלחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully