וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייב תחת עוצר; ביידן: רוסיה שוקלת לבצע מתקפת סייבר נגדנו

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 23:59

רוסיה מאיימת: קרובים לנתק את היחסים עם ארה"ב. לפחות 6 גופות חולצו מקניון בקייב. הפנטגון: "ראיות ברורות לכך שרוסיה מבצעת פשעי מלחמה"

מחסן סחורות שעלה באש בהפצצת סברודונצק, אוקראינה, 21 במרץ 2022. רויטרס
מחסן סחורות שעלה באש בהפצצת סברודונצק, אוקראינה, 21 במרץ 2022/רויטרס
  • 18:47/זלנסקי: לא נקבל את האולטימטום מרוסיה לסיום הלחימה

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר שמדינתו לא תקבל את האולטימטום מרוסיה לסיום המלחמה. עוד מסר בראיון לתקשורת המקומית כי הערים קייב, מריופול וחרקוב לא יכנעו לכיבוש הרוסי.

  • 23:18/אוקראינה: 8,057 בני אדם פונו היום דרך המסדרונות ההומניטריים

    8,057 בני אדם פונו בשלום במהלך היום דרך שבעת המסדרונות ההומניטיריים באוקראינה - כך מסרה סגנית ראש הממשלה אירינה ורשצ'וק. עוד מסרה כי 3,007 מתוכם הם תושבי נמל מריופול, שהיו נצורים בה.

  • 22:20/הפנטגון מאשים: "יש בידינו ראיות מוצקות לכך שרוסיה מבצעת פשעי מלחמה"

    הפנטגון הודיע הערב כי יש בידיו ראיות מוצקות לכך שרוסיה מבצעת פשעי מלחמה באוקראינה, לרבות ירי חסר הבחנה כחלק מאסטרטגיה מכוונת. "אנחנו עוזרים באיסוף הראיות, ונעזור בחקירה. לגבי מה שייצא ממנה, זה לא תלוי בנו", אמרו בפנטגון.

  • 21:10/ביידן: "יש לנו מודיעין שרוסיה בודקת אפשרות של מתקפת סייבר על ארה"ב"

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר הערב כי יש בידי האמריקנים מידע מודיעיני לפיו רוסיה בודקת אפשרות לבצע מתקפת סייבר נגד המדינה. ביידן קרא לבעלות הברית "להדק את מנגנוני ההגנה שלהן מפני מתקפות סייבר. כולנו צריכים להיות מאוחדים נגד האיום הזה".

  • 20:09/רוסיה העבירה לצלב האדום פרטים של יותר מ-500 אוקראינים שעצרה

    רוסיה העבירה לידי הצלב האדום פרטים של יותר מ-500 אוקראינים שעצרה - כך מסרה נציבת זכויות האדם ברוסיה, טטיאנה מוסקלקובה. לדבריה, רוסיה מוכנה להחזירם בתמורה לרוסים שנלכדו על ידי אוקראינה.

  • 19:57/מושל מחוז זפוריז'יה: 4 ילדים נפצעו בהפצצות בדרום-מזרח אוקראינה

    מושל מחוז זפוריז'יה שבדרום-מזרח אוקראינה מסר כי ארבעה ילדים נפצעו במספר אירועים שונים, בהם אוטובוסים שמפנים אזרחים מקו האש הופגזו על ידי הצבא הרוסי. "ארבעה ילדים נלקחו לבית החולים", כתב המושל אולכסנדר סטארוך בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות.

  • 23:48/זלנסקי: פגישה עם פוטין נחוצה כדי להבין מהי עמדת רוסיה בנוגע לסיום הלחימה

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי פגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נחוצה לו כדי להבין מהי עמדת רוסיה בנוגע לסיום המלחמה באוקראינה. בנוסף אמר זלנסקי בראיון לערוצים אירופאיים כי בפגישה כזו לא יהיה ניתן לקבל החלטה באשר למה יש לעשות לגבי השטחים הכבושים באוקראינה.

  • 18:08/קייב תיכנס לעוצר נוסף החל מ-20:00

    ראש עיריית קייב הודיע על עוצר נוסף וארוך יותר מקודמו, שייכנס לתוקף החל מהשעה 20:00 היום, וזאת בשל הפצצות כבדות באזור אותן צופות הרשויות. העוצר יסתיים ב-7:00 בבוקר ביום רביעי.

  • 18:05/רוסיה: נפרוש משיחות הסכם השלום עם יפן בשל הסנקציות שהטילה עלינו

    רוסיה הודיעה שתפרוש משיחות הסכם השלום עם יפן, בעקבות הסנקציות שהטילה טוקיו על מוסקבה בהמשך לפלישתה לאוקראינה. שתי המדינות טרם הודיעו רשמית על סיום העוינות ביניהן עוד מאז מלחמת העולם השנייה.

  • 16:34/רוסיה מאיימת: קרובים לנתק את היחסים עם ארה"ב

    משרד החוץ של רוסיה זימן לשיחה את שגריר ארצות הברית במדינה, במהלכה הובהר לו כי היחסים בין שתי המדינות קרובים לניתוק. במהלך השיחה נאמר לשגריר כי דבריו של הנשיא ג'ו ביידן, שכינה את פוטין "פושע מלחמה", אינם מקובלים.

  • 14:02/אודסה מאשימה: רוסיה פגעה בבתי אזרחים, ראש העיר: "נילחם למען העיר שלנו"

    הרשויות בעיר הנמל אודסה האשימו את רוסיה בתקיפה שפגעה בבתים של אזרחים. ממועצת העיר נמסר כי איש לא נהרג. ראש העיר הנאדי טרוחנוב ביקר במקום שהותקף ואמר "לא נעזוב את אודסה, נילחם למען העיר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully