וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: 67 ילדים נהרגו מאז תחילת הפלישה של רוסיה

הרשויות במריופול אמרו כי רוסיה הפגיזה בית חולים לילדים בזמן הפסקת האש. שרי החוץ של רוסיה ואוקראינה ייפגשו מחר בטורקיה

תמונות לווין בהן נראה גשר שניזוק מהפגזה רוסית באירפין, אוקראינה. 9 במרץ 2022. רויטרס
תמונות לווין בהן נראה גשר שניזוק מהפגזה רוסית באירפין, אוקראינה. 9 במרץ 2022/רויטרס
  • 20:37/אוקראינה: יותר מ-40 אלף אזרחים פונו היום מהערים הנצורות

    גורם בכיר בשיחות המשא ומתן שמנהלת אוקראינה עם רוסיה אמר כי יותר מ-40 אלף בני אדם פונו מהערים הנצורות היום. "יותר מ-40 אלף נשים וילדים פונו מכל רחבי אוקראינה ביום אחד. ניסינו 100 אלף, אך נכשלו", אמר דייוויד ארחמיה.

  • 22:26/שרי החוץ של רוסיה ואוקראינה ייפגשו מחר בטורקיה

    שר החוץ של רוסיה, סרגיי לברוב, ייפגש מחר עם מקבילו האוקראיני, דימיטרו קולבה, באנטליה שבטורקיה. הפגישה היא הראשונה בין השניים מאז תחילת הפלישה הרוסית, לפני שבועיים.

  • 19:54/אוקראינה: 67 ילדים נהרגו מאז החלה המלחמה

    הרשויות באוקראינה אמרו כי 67 ילדים נהרגו בשבועיים שהחלו מאז פרוץ המלחמה, והיא קראה פעם נוספת למדינות המערב להכריז על אזור אסור לטיסה בשמי המדינה.

  • 18:43/רוסיה: קרוב ל-180 אלף בני אדם פונו מאוקראינה לרוסיה מאז תחילת הפלישה

    סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס דיווחה כי משרד ההגנה הרוסי אמר כי קרוב ל-180 אלף בני אדם פונו מאוקראינה לרוסיה מאז תחילת הפלישה. המשרד הוסיף כי המבצע לפתיחת מסדרונות הומניטריים להרחקת אזרחים וזרים אוקראינים מאזורי לחימה "לא הביא את התוצאות הרצויות, באשמת קייב" והמצב איתו מתמודדים אזרחים בעיר מריופול הגיע ל"קנה מידה קטסטרופלי".

  • 18:36/אוקראינה: לפחות 1,170 אזרחים נהרגו בעיר מריופול מתחילת הפלישה

    סוכנות מידע ממלכתית באוקראינה מסרה כי לפחות 1,170 אזרחים נהרגו בעיר מריופול הנצורה באוקראינה מאז תחילת הפלישה הרוסית. "לפחות 1,170 בני אדם נהרגו ו-47 נקברו היום בקבר אחים", צוטט סגן ראש העיר סחי אורלוב. "לאנשים אין מים, חום, חשמל, גז, התושבים ממיסים שלג כדי לשתות".

  • 17:47/רוסיה: פוטין וקנצלר גרמניה שולץ שוחחו בטלפון

    סוכנות הידיעות הרוסית "אינטרפקס" דיווחה כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין דיבר עם קנצלר גרמניה אולף שולץ בטלפון.

  • 16:45/זלנסקי: הרוסים תקפו בית חולים לילדים בעיר מריופול

    נשיא אוקראינה וולודימר זלנסקי האשים את רוסיה בביצוע תקיפה אווירית על בית חולים בעיר הנמל הדרומית מריופול, ואמר כי ישנם ילדים "מתחת להריסות". מועצת העיר של מריופול מסרה כי בית החולים נהרס. היא אמרה שהיא לא מכירה נתוני נפגעים, אך הוסיפה: "ההרס הוא אדיר". לא ניתן לאמת את הדיווח.

    מושל האזור פבלו קירילנקו אמר כי רוסיה ביצעה את התקיפה בזמן הפסקת אש מוסכמת שנועדה לאפשר פינוי אזרחים מהעיר. 17 בני אדם נפצעו בהתקפה, כולל נשים בלידה, לדבריו.

  • 16:31/רוסיה הודתה: חיילי חובה נלחמים באוקראינה

    משרד הביטחון של רוסיה הודה כי בין הכוחות שנלחמים ברוסיה נמנים גם חיילי חובה - זאת, בניגוד להצהרתו של הנשיא פוטין, כי רק חיילים וקצינים מקצועיים נשלחו.

  • 16:08/סין תשלח לאוקראינה סיוע הומניטרי בשווי 791 אלף דולר

    סין תשלח לאוקראינה סיוע הומניטרי בשווי 791 אלף דולר. בד בבד, המדינה ממשיכה להתנגד לסנקציות העולמיות המופעלות על רוסיה, שלדבריהם "לעולם לא יביאו שלום וביטחון, אלא רק קושי לכלכלה ולפרנסה של המדינות", כך אמר שר החוץ.

  • 13:30/פולין: העברת מטוסי קרב לאוקראינה חייבת להתקבל על ידי כל חברות נאט"ו

    ראש ממשלת פולין אמר כי כל החלטה להעביר מטוסי קרב לאוקראינה חייבת להתקבל על ידי כל חברות נאט"ו. "לא הסכמנו לספק בעצמנו את המטוסים, משום שזו החלטה של כל נאט"ו", אמר מתאוש מורבייצקי במהלך ביקורו בווינה.

  • 12:01/רוסיה: מעדיפים להשיג את המטרות באוקראינה דרך מו"מ

    רוסיה תשיג את מטרתה בהבטחת הניטרליות של אוקראינה והיא מעדיפה לעשות זאת באמצעות משא ומתן - כך אמרה דוברת משרד החוץ של רוסיה. לדבריה, מוסקבה לא מתכננת להפיל את הממשלה בקייב והיא מקווה לרשום התקדמות משמעותית יורת בסבב השיחות הבא עם אוקראינה. היא הוסיפה כי המבצע הצבאי של רוסיה מתקדם לפי התכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully