וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: רוסיה חסמה לאזרחיה את הגישה לפייסבוק, טוויטר ויוטיוב

3.3.2022 / 0:22

פייסבוק הגיבה למהלך: "מידע חשוב יחסם ממיליוני אזרחים". הערכות: כמאה איש לכודים תחת בניין שהוצץ ליד קייב. בתום כשש שעות של קרבות בעיר הדרומית, הרשויות עדכנו כי צבא רוסיה סולק ממיקולאייב

בניין מגורים שנהרס בהפגזות באזור קייב 3 במרץ 2022. רויטרס
בניין מגורים שנהרס בהפגזות באזור קייב 3 במרץ 2022/רויטרס
  • 20:20/דיווח: רוסיה חסמה לאזרחיה את הגישה לפייסבוק

    רוסיה חסמה לאזרחיה את הגישה לפייסבוק בשטחה - כך הודיע הרגולטור על אמצעי התקשורת במדינה. ברשת האמריקנית CNBC ציטטו את הרגולטור ואמרו כי הרשת נחסמה לאחר שהחברה ביצעה לפחות 26 הפרות של אפליה נגד גופי תקשורת וסוכנויות ידיעות, המנוגדות לחוק הפדרלי במדינה.

  • 21:36/פייסבוק על חיסמת הרשת החברתית ברוסיה: "מידע חשוב ייחסם עבור מיליונים"

    פייסבוק גינתה את החלטת רוסיה לחסום מאזרחי המדינה את השימוש ברשת החברתית. בהודעה שמסר סגן נשיא החברה ניק קלג הוא אמר כי "בקרוב מיליוני אזרחים רוסים מן השורה ימצאו את עצמם מנותקים ממידע אמין, משוללים מהדרכים היומיומיות שלהם להתחבר עם משפחה וחברים ומושתקים".

  • 21:00/הרשויות באוקראינה: כמאה איש לכודים תחת הריסות בניין שהופצץ ליד קייב

    שירותי החירום באוקראינה מעריכים כי ישנם כמאה לכודים תחת הריסות בניין שהופצץ על ידי צבא רוסיה סמוך לקייב. העיירה בורודיאנקה ממוקמת צפונית-מערבית לבירה, והיא ספגה הפגזות כבדות בימים האחרונים. כחלק מהלחימה, בלוק בניינים הופצץ והרשויות מסרו כי ייתכן ובמקום יש עשרות לכודים.

  • 22:28/דיווחים: רוסיה חסמה לאזרחיה את הגישה ליוטיוב וטוויטר

    רוסיה חסמה לאזרחיה את הגישה לרשתות החברתיות יוטיוב וטוויטר - כך דיווחו גולשים ברחבי המדינה וכלי תקשורת במערב. הדיווחים מגיעים בהמשך לחלטת הקרמלין לחסום את הגישה לפייסבוק בטענה כי החברה ביצעה הפרות של אפליה נגד גופי תקשורת וסוכנויות ידיעות.

  • 17:58/צבא אוקראינה הצליח לדחוק את הכוחות הרוסיים מחוץ למיקולאייב

    כוחות צבא אוקראינה הצליחו לדחוק את הכוחות הרוסיים מחוץ לעיר מיקולאייב שבדרום המדינה - כך עדכן מושל המחוז ויטאלי קים. בסביבות השעה 12:00 בצהריים דווח כי צבא רוסיה חדרו לשטח העיר וניהלו קרבות במקום.

  • 17:45/פוטין: סבב שיחות השלישי עם אוקראינה ייערך בסופ"ש

    נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, אמר כי הוא נקבע סבב השיחות השלישי עם אוקראינה כבר בסוף השבוע. פוטין אמר את הדברים לקנצלר גרמניה אולף שולץ בשיחת טלפון בין השניים. סבב השיחות השני שנערך ביום חמישי לא הניב תוצאות חיוביות מצד אוקראינה, כך לפי מנהל המשא ומתן האוקראיני. עם זאת, במהלך סבב השיחות הוסכם על אזורים בטוחים עבור סיוע הומניטרי באזורי הלחימה.

  • 17:30/הצבא הרוסי תוקף במריאופול שנמצאת תחת מצור

    הצבא הרוסי תוקף במריאופול שבדרום מזרח אוקראינה - כך עדכן ראש העיר ואדים בויצ'נקו. הוא קרא לסיוע צבאי דחוף בעיר שנמצאת תחת מצור וסובלת ממחסור במים, מזון וחשמל.

  • 16:50/אוקראינה: על המערב להקפיא את נכסי הבנקים הרוסיים בשטחו

    נגיד הבנק המרכזי של אוקראינה, קירילו שבצ'נקו, קרא למדינות האיחוד האירופי וארצות הברית להקפיא את כל נכסי הבנקים הרוסיים בשטחיהן ואת פעילותם. זאת, במטרה להחריף את הסנקציות הכלכליות שהטיל המערב על המדינה מאז פלישת הצבא הרוסי לאוקראינה.

  • 15:18/נאט"ו: סגירת המרחב האווירי מעל אוקראינה למטוסים רוסיים עלולה להוביל להתפשטות המלחמה

    מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג דחה את בקשת קייב לסגור את המרחב האווירי מעל אוקראינה למטוסים רוסיים והסביר זאת בכך שאיסור כזה עלול לגרום להתפשטות המלחמה למדינות נוספות באירופה. "אנחנו מבינים את הייאוש אבל אנחנו גם מאמינים שאם נעשה את זה בסופו של דבר יכול להוביל למלחמה באירופה, שתכלול הרבה יותר מדינות".

  • 14:07/פוטין למדינות השכנות לרוסיה: "אל תחמירו את המשבר על ידי הטלת סנקציות"

    נשיא רוסיה ולדימיר פוטין קרא היום (שישי) למדינות השכנות לרוסיה לא להחמיר את המשבר על ידי הטלת סנקציות. לדבריו, "אין לנו כוונה להרע לשכנותינו".

  • 13:42/גרמניה: יותר מ-18 אלף בני אדם הגיעו למדינה מאוקראינה

    משרד הפנים של גרמניה מסר כי יותר מ-18 אלף בני אדם הגיעו לגרמניה מאוקראינה. מתוך הנכנסים, כ-3,000 אינם תושבי האיחוד האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully