וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין: "קריאתי לאחדות זכתה לביקורת - אך זו עת חירום"

הנשיא נאם בהשבעת הכנסת ה-22: "יש רגעים בחיי עם, בהם נדרש הנשיא לפעול לכיוון המערכת". אדלשטיין: "נשיג אחדות אמיתית"

ראשי הסיעות במהלך התמונה הקבוצתית 3 באוקטובר 2019. ראובן קסטרו
ראשי הסיעות במהלך התמונה הקבוצתית 3 באוקטובר 2019/ראובן קסטרו
  • 17:22/נתניהו: "שוחחתי עם ליברמן, מוכרחים ללכת יחד"

    ראש הממשלה אמר לאחר טקס השבעת הכנסת ה-22 כי "שוחחתי היום עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מוכרחים ללכת יחד". נתניהו אמר את הדברים במשכן הכנסת במהלך הרמת כוסית לכבוד ראש השנה והוסיף: "לפני יום הכיפורים מתחדדת תחושת האחריות. החלטות שאנחנו מקבלים בימים אלה משפיעות על השנה הקרובה ועל שנים רבות שעוד עומדות לפנינו. עלינו לנהוג באחיות".

  • 19:20/רה"מ ביקש מראשי סיעות הימין להתחייב שוב שלא להמליץ על ח"כ אחר כמועמדם

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש שוב מראשי מפלגות הימין לחתום על התחייבות שלא לתמוך באף ח"כ אחר מהימין כמועמד לראשות הממשלה, במידה ויגיע השלב שבו כל ח"כ יכול לאסוף 61 חתימות כדי להרכיב ממשלה. שלב זה יגיע אם נתניהו וגנץ, אליו יעבור המנדט מהנשיא, ייכשלו בהרכבת הממשלה ואז יהיו 21 יום בהם כל ח"כ אחר יכול להרכיב ממשלה תיאורטית אם יגייס 61 חתימות. בשלב זה מפלגת ימינה עדיין לא השיבה אם הם מוכנים לחתום על ההתחייבות אך ככל הנראה הסיעות החרדיות מביעות לכך הסכמה.

  • 19:46/אושר מינוי ח"כ אשכנזי לתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון

    ועדת חוץ וביטחון הזמנית של הכנסת ה-22 אישרה את מינויו של ח"כ גבי אשכנזי, מראשי כחול לבן, לתפקיד יו"ר הוועדה. ועדת הכספים הזמנית אישרה את מינויו של ח"כ משה גפני (יהדות התורה) לראשות הוועדה הזמנית.

  • 17:12/נתניה לאחר ההשבעה: הכנסת מבטאת את הכרעת העם - אחדות לאומית

    ראש הממשלה אמר לאחר טקס השבעת הכנסת ה-22 כי "הכנסת מבטאת את הכרעת העם, שאומרת אחדות לאומית". נתניהו אמר את הדברים במשכן הכנסת במהלך הרמת כוסית לכבוד ראש השנה והוסיף: "ממשלה חזקה, כנסת תוססת ובית משפט עצמאי - הם היסודות של הדמוקרטיה הישראלית. מאחל אריכות ימים לכנסת החדשה".

  • 16:33/אדלשטיין לגנץ ונתניהו: "שבו, עוד היום, עד שייצא עשן"

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין קרא לאחדות במהלך נאומו בפתח ישיבתה הראשונה של הכנסת ה-22. אדלשטיין פנה בקריאה אישית לראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ ואמר: "לשכתי עומדת לרשותכם - שבו, עוד היום, מיד אחרי ישיבת המליאה, עד שייצא עשן לבן".

  • 16:25/אדשלטיין: "אזרחי ישראל רוצים אחדות"

    אדלשטיין קרא לאחדות במהלך נאומו בפתח ישיבתה הראשונה של הכנסת ה-22. "אזרחי ישראל רוצים שהבית הזה ישקף את המכנה המשותף ביניהם. נשיג אחדות אמיתית, כנה ושלמה", אמר בעת השבעת חברי הכנסת.

  • 16:17/ריבלין: ממשלת אחדות היא צורך כלכלי-ביטחוני שכמותו לא ידענו

    נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בפתח הישיבה הראשונה של מליאת הכנסת ה-22 כי "הקמת ממשלה אינה משאלת לב חברתית בלבד. בימים אלה, יותר מתמיד, היא צורך כלכלי-בטחוני שכמותו לא ידענו כבר שנים רבות". עוד אמר ריבלין כי "תוצאות הבחירות הן תעודת כבוד לחברה הישראלית. הן כרטיס אדום שהוציאו אזרחי ישראל לנבחריהם. כרטיס אדום לפופוליזם, לשיטה פוליטית שניזונה מחיטוט בקרעים ושרואה בפחדים של כולנו, אלה מאלה, משאב לחצוב בו".

  • 16:05/ריבלין בפתח ישיבת המליאה הראשונה: "קריאתי לאחדות זכתה לביקורת, זו עת חרום"

    נשיא המדינה ראובן ריבלין נשא נאום בפתח הישיבה הראשונה של מליאת הכנסת ה-22, בו אמר כי "קריאתי לממשלה רחבה זכתה לביקורת - אך זו עת חירום". ריבלין הוסיף: "כפי שאמרתי בעבר, אין בידי פתרונות קסם. אבל העם לא זקוק לפתרונות כאלה. הוא זקוק למנהיגים. הוא זקוק לכם. בכם, היושבים כאן, הוא בחר לתת את אמונו. שמרו על אמון העם הזה. אין יקר ממנו, ובלעדיו- אנה אנו באים".

  • 15:13/נתניהו: גנץ מנסה לברוח מההליך הדמוקרטי

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו מסר הצהרה במהלך ישיבת הליכוד בכנסת. "אנחנו במאמץ להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שנכון בשעה הזו. לדמוקרטיה יש דרך לבטא את עצמה. מעל מיליון איש בחרו בי ובליכוד לראשות הממשלה. זה לא הספיק להקים ממשלה, גם בני גנץ לא קיבל מספיק", אמר נתניהו. הוא תקף את יו"ר כחול לבן: "גנץ מנסה לברוח מההחלטה הזאת ומההליך הדמוקרטי. אם נלך יחד נביא ישועה לישראל בעת הזאת. זה מה שאני מצפה מכל החברים כאן".

  • 15:05/ח"כ פורר: אחרי שיהיו קווי יסוד - נדבר על תפקידים

    ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר במשדר וואלה! NEWS: "צריך ללכת לממשלה של כחו לבן והליכוד, 65 ח"כים ואז נצטרף. קודם כל להקים ממשלת אחדות יציבה. אנחנו הנחנו על השולחן את האג'נדה שלנו. מה שדיברנו עליו ערב-ערב, ראוי שנשים אותו גם על שולחן הכנסת. אחרי שיש קווי יסוד אפשר לדבר על תפקידים. כל זה חסר חשיבות במשא ומתן".

  • 15:02/ח"כ פרץ לגנץ: אל תמתין עוד לנתניהו בוא נציג קווי יסוד משותפים

    יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ אמר לגנץ בפתח ישיבת הסיעה בכנסת: אל תמתין עוד למנדט של נתניהו. בואו נציג כבר עכשיו קווי יסוד משותפים לממשלה חדשה.בואו נראה רצינות, בואו נראה שאנחנו מסוגלים להוביל את ממשלת ישראל. שאנחנו יודעים להוביל ולשאת על גבינו את תרמיל האחריות הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully