וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קצין צה"ל נהג ללטף את חייליו באיברי המין

8.9.2013 / 15:14

על פי כתב האישום שהוגש נגד הקצין, בדרגת סרן, הוא נהג לשכב ליד החיילים במיטותיהם ולבצע בהם מעשים מגונים. בית הדין שחרר אותו ממעצר בתנאים מגבילים והשעה אותו מתפקידו

בית הדין הצבאי החליט היום (ראשון) להשעות מתפקידו קצין בדרגת סרן הנאשם בביצוע מעשים מגונים ובשימוש באלימות כלפי חייליו. במקביל, לאחר בחינת חומר הראיות שנאסף במשטרה הצבאית החוקרת נגד הקצין, החליט בית הדין לשחרר את הקצין ממעצר בתנאים מגבילים ואסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה.

כתב האישום נגד הקצין, שהוגש בשבוע שעבר על ידי הפרקליטות הצבאית, מייחס לו שורה של עבירות בהן ביצוע מעשים מגונים, הטרדה מינית, התנכלות, אלימות כלפי חייל והתנהגות שאינה הולמת. על פי כתב האישום, הקצין נהג לשכב לצד חייליו או עליהם במיטותיהם, ללטפם במקומות שונים בגופם ואף לחבקם ולגעת באיבריהם האינטימיים.

עוד נטען בכתב האישום כי הנאשם שוחח עם חייליו בכמה הזדמנויות על נושאים מיניים תוך כדי שהוא משתמש בשפה בוטה וגסה. במקרה אחר, ניהל הקצין ויכוח עם אחד מחייליו שהפך מהר מאוד לעימות אלים, במהלכו הרים הקצין יד בכוונה להכות את החייל ותוך כדי כך פרק החייל את כתפו בעת שניסה לחמוק ממנו.

לקריאה נוספת
חשיפה: קצין בכיר התחזה והונה נשים למטרות מיניות
בעקבות חשיפת וואלה!: ”המח”ט המתחזה” יוצא לחופשה
המח”ט המתחזה: ”לא מצופה מקצין בכיר להתנהג כך”

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully