וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראוונים ראשונים הוצבו במאחז החברתי "חומה ומגדל"

הקראוונים, שהוצבו במתחם שהוקם בשבוע שעבר, ישמשו למגורים של ארבע משפחות מרחבי הארץ. "מצוקת הדיור הגיעה למצב קריטי ועקב אוזלת ידה של הממשלה החלטנו לנקוט במעשה"

צילום: יקי צימרמן, עריכה: גדי וינסטוק

ארבעה קראוונים הוצבו הערב (שלישי) במאחז "חומה ומגדל" בכניסה לקיבוץ יקום, שהוקם בשבוע שעבר על-ידי הקואליציה החברתית. הקראוונים ישמשו למגורים של ארבע משפחות שהגיעו ממקומות שונים בארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דורשים מממשלת ישראל למלא את התחייבותה לספק דיור לעם ישראל". הקראוונים שהוצבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעילים קוראים לממשלה לאמץ את התוכנית שהציגו, שמבוססת על ארבעה עקרונות: תוכנית רב שנתית עם יעדים כמותיים, הקמת שיכונים לזוגות צעירים וזכאים בשיטת "המחיר למשתכן" עם מחירי גג, קביעת אחוז מסויים מהדירות בפרויקטים של היזמים לדיור בר השגה והקמת דיור ארעי כצעד זמני עד להתקדמות בפתרון במשבר הדיור.

"אנחנו דורשים מממשלת ישראל למלא את התחייבותה לספק דיור לעם ישראל", אמר גד הרן, יו"ר הקואליציה החברתית, שעמדה מאחורי היוזמה. "מצוקת הדיור הגיעה למצב קריטי ועקב אוזלת ידה של הממשלה החלטנו לנקוט מעשה ולהראות לה את הכיוון. יש ליזום פרויקט חירום לאומי לדיור ציבורי ודיור בר השגה באופן מיידי על קרקעות המדינה. אם הממשלה לא תמלא את תפקידה, העם כנראה יצטרך לפעול בעצמו והיום אנו עושים את הצעד הראשון".

פעילים חברתיים הקימו "היאחזות חברתית" ליד יקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully