וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיה: הרוגה ישראלית ו-13 פצועים בתאונת דרכים

בתאונה בין מיניבוס שעליו 14 תיירים ישראלים לבין משאית נהרגה ישראלית והשאר נפצעו. כל הפצועים פונו לבית החולים, 250 קילומטרים מהבירה טביליסי ונעשים מאמצים להטסתם חזרה לארץ

אישה ישראלית נהרגה הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים בין מיניבוס תיירים לבין משאית בכביש ראשי בגאורגיה.

התאונה אירעה במרחק של כ-250 קילומטרים מבירת המדינה, טביליסי, בסמוך לעיר כוטאיסי, כאשר המיניבוס ועליו תיירים ישראלים בטיול מאורגן של חברת "דרכים" התנגש חזיתית במשאית שסטתה ממסלולה.

כל הפצועים פונו מזירת התאונה לבית החולים וקונסולית ישראל בטביליסי נמצאת בדרכה אליהם. מחברת "דרכים" נמסר לקול ישראל כי כל הפצועים בהכרה וכי נעשים מאמצים בשעה זו להטסתם חזרה לישראל. עוד נמסר כי הודעה נמסרה לכל משפחות הפצועים.

נציג חברת "דרכים" אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "התאונה אירעה במהלך טיול שיצא לאזור חבל הסואנטי בגאורגיה, בדרך הראשית בין טביליסי לקוטאיסי. משאית סטתה ממסלולה והתנגשה במיניבוס חזיתית. על המיניבוס היו 15 בני אדם - מדריכה ו-14 מטיילים. יש הרוגה בתאונה ופצועים במצב בינוני עד קשה. טיפלנו בפינוי הראשוני לבית חולים קרוב, ועבור מי שצריך אנחנו דואגים לפינוי בהטס או לאמבולנס מעופף לישראל. חברות הביטוח מכינות את המטוסים לארץ כבר עכשיו".

לפני שלושה חודשים: שתי ישראליות נהרגו בתאונת דרכים בבוליביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully