וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הכורים בדימונה ושורק מאיימים לפתוח בשביתה

ועדי העובדים בכורים בדימונה ובנחל שורק ועובדי המכון הביולוגי בנס ציונה, הודיעו כי כי הם בדרך לשביתה כללית, ללא הגבלת זמן, בשל "סחבת ממשלתית בטיפול בדרישות השכר של העובדים"

האם הכורים הגרעיניים בישראל בדרך לשביתה? עובדי הכורים בדימונה ובנחל שורק ועובדי המכון הביולוגי בנס ציונה מזהירים הערב (שני) כי הם בדרך לשביתה כללית, ללא הגבלת זמן.

בישיבה דחופה שהתקיימה בימים האחרונים, החליטו ראשי הוועדים של הכורים הגרעיניים בדימונה ובנחל שורק, וכן של המכון הביולוגי בנס ציונה, כי הם נערכים לשביתה כללית ללא הגבלת זמן, באישור ובתמיכת ההסתדרות הכללית. לטענתם, הם ישבתו "אם תימשך הסחבת הממשלתית בטיפול בדרישות השכר של עובדי שלושת הגופים החשובים הללו".

הארגון המייצג את ועדי העובדים, בראשות יו"ר ועד עובדי קמ"ג שלום שמלה, קיבל אישור להכריז על סכסוך העבודה מההסתדרות כבר באוקטובר 2010, בסיועו ובמעורבותו של יו"ר ההסתדרות עופר עיני. מאז הכרזת סכסוך העבודה התנהל משא ומתן בין ראשי הוועדים לבין נציגי הממונה על השכר במשרד האוצר - אולם ללא תוצאות. עילת הסכסוך הם פערי השכר ההולכים וגדלים בין העובדים בדירוג המחקר ביחידות שונות לבין עובדים אחרים באותן יחידות, כמו: המהנדסים, האקדמאים, ההנדסאים וכן בדירוג המינהלי והמקצ"ט (מקצועות טכניים).
שלום שמלה הודיע כי העובדים נחושים בדעתם שלא לתת לפערים הללו להימשך, ואם הסחבת במו"מ תימשך לא יהיה מנוס מהשבתה כללית, "למרות המצב העולמי הרגיש בנושא", כדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully