וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתם הנפט בארה"ב: מישל אובמה קפצה לביקור

חברת BP הודיעה כי התקינה מתקן אגירה חדש מעל מקור דליפת הנפט במפרץ מקסיקו. בתוך כך, מישל אובמה ביקרה בחופי בפלורידה ואמרה כי הממשל ידאג שהחברה תישא באחריות לנזק שנגרם

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שעות לפני שחברת בריטיש פטרוליום (BP) הניחה מכסה אגירה חדש על מקור דליפת הנפט מבאר במפרץ מקסיקו, ערכה אמש (שני) הגברת הראשונה של ארצות הברית מישל אובמה ביקור ראשון בחופי פלורידה שנפגעו מהאסון.

אובמה צעדה יחפה על החוף בפנמה סיטי ואמרה לתושבים המקומיים כי בעלה וצוותו יבטיחו כי BP תישא באחריות לנזק שנגרם לפרנסתם ולחייהם.

BP מסרה כי היא משתמשת במערכת חדשה שתאגור את הנפט הפורץ מהבאר וימנע ממנו להישפך לים. אולם, היא הזהירה כי המערכת מעולם לא נוסתה בעומק כה רב וכי "לא ניתן להבטיח את היעילות והיכולת שלה לטפל בגז ובנפט". במקביל, החברה מסרה כי שתי בארות הסיוע שנקדחות הן הדרך היחידה לסתום את הדליפה באופן מוחלט. קדיחתן אמורה להסתיים עד אמצע אוגוסט.

בתוך כך, הממשל האמריקאי פרסם תקנות חדשות למורטוריום על קידוח במים עמוקים, לאחר שבית משפט פדרלי בלואיזיאנה דחה את התקנות הקודמות בטענה שהן רחבות מדי. המורטוריום החדש מתייחס למתקני קידוח צפים במים עמוקים ללא קשר לעומק המים בו מתבצע הקידוח. הוא יסתיים ב-30 בנובמבר או קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully