וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מחפשים זונות ממין זכר

בית בושת במדינת נבאדה מחפש "כמה בחורים טובים" שיציעו את מרכולתם ללקוחות, לאחר שקיבל אישור מיוחד להעסיק גברים. מנהלת המקום: "זה שירות שהגיע זמנו"

האבטלה עדיין גואה במדינת נבאדה שבארצות הברית, אך אישה אחת פועלת ליצירת מקומות עבודה חדשים: היא רוצה להעסיק גברים בבית הבושת שלה. עיתון "הלוס אנג'לס טיימס" מדווח כי בובי דייויס, בעלת ה- Shady Lady Ranch, קיבלה אתמול (שלישי) אישור להעסיק גברים שיהפכו לעובדי המין החוקיים הראשונים בנבדה.

דייויס פרסמה באתר האינטרנט של בית הבושת מודעה בה היא מצהירה שהיא מחפשת "כמה בחורים טובים" בעלי תודעת שירות. "אני חושבת, כמו גם הנשים הרבות שיצרו עמי קשר מאז שהתחלתי את זה, שזהו שירות שהגיע זמנו", כתבה דייויס במכתב לבכירי מחוז ניי שבנבדה.

ועד המחוז אישר לדייויס להציע גברים ללקוחותיה לאחר חודשים של דיונים סוערים בתוך קהילת בתי הבושת החוקיים במדינה, קהילה שמרנית למדי, באופן מפתיע. הגברבר הראשון אמור להתחיל לעבוד בתוך כשבועיים, אך על פי "הלוס אנג'לס טיימס", לא כולם מרוצים. ג''ורג' פלינט, אחד הלוביסטים של תעשיית הזנות החוקית בנבאדה טוען שמתן אישור לזונות ממין זכר יהיה ה"פרל הארבור" של התעשייה. הוא רמז שהאפשרות שבית הבושת יציע מין הומוסקסואלי – אפשרות שכל עובד רשאי להציע באופן אישי מתוקף היותו קבלן עבודה – עשויה לגרום למחוקקים מסוימים להפנות את גבם לתעשיית המין החוקית בנבאדה. "זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של העולם שגברים קיבלו רישיון למכור מין. זה מעולם לא נעשה", אמר פלינט.

אך כל מה שדייויס ובעלה ג'ים רוצים לעשות הוא להרחיב את עסקיהם. המקום הקטן שלהם, הנמצא כ-220 קילומטרים צפון-מערבית ללאס וגאס וסמוך לגבול עם קליפורניה, מציע רק חמש נשים ומסתמך בעיקר על מטיילים. לדבריהם הם קיבלו כמה בקשות לג'יגולואים, והם לא מבינים מדוע בקשתם יצרה פאניקה. "זאת לא כוונתי לעודד או להפוך את מקום העסקים שלי ל"מקום גיי", אמרה דייויס. להערכתה, גם אם העניין ייכשל, הוספת גברים להיצע עדיין שווה ניסיון. לדבריה, היא קיבלה יותר מ-100 פניות, אך חיכתה לאישור הרשמי בטרם תחל בעריכת ראיונות עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully