וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הצליחו להוציא אליגטור מבריכת שחייה במיסיסיפי

פאם ג'ונס יצאה לחצר ביתה, והבחינה בדבר מה בבריכה. מיד התברר כי מדובר באליגטור שהתנחל במקום. לשירותי החירום לקח חמש שעות - אך לבסוף החיה חולצה. "הוא קצת חמוד, לא?"

שני אליגטורים מזדווגים בביצה באיידהו, ארצות הברית. 2011. AP
שני אליגטורים מזדווגים בביצה באיידהו, ארצות הברית. 2011/AP

כשפאם ג'ונס פתחה ביום שני האחרון את הדלת לחצר האחורית בביתה שבמיסיסיפי, היא הופתעה לגלות שאליגטור באורך של יותר ממטר וחצי החליט להתנחל בבריכת השחייה שלה. בעיתון "סאן הראלד" דווח כי ג'ונס פתחה את הדלת על מנת להוציא את כלבה, כשלפתע זיהתה דבר מה בבריכה.

התנין שחה בבריכה, ולאחר כמה דקות טיפס החוצה ונהנה מהשמש החמימה. ג'ונס מיד הכניסה את כלבה חזרה לבית, סגרה את הדלת והזעיקה את שירותיו של המשרד לטבע, דיג וגנים של מיסיסיפי.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
וינטאג' מקורי: נמצאו המכנסיים העתיקים בעולם
רוסיה: בגלל גודל איבר מינו - נער נשפט ונכלא
"יש טייס במטוס?": סיפורו של הנוסע שהציל מטוס שלם

צפו בחילוץ

"הבריכה שלנו ירוקה בגלל שהמנוע ניקוי היה מקולקל וחיכינו לאחד חדש", סיפרה ג'ונס, "עכשיו הבריכה מלאה בצפרדעים". גורמי הגנת הסביבה הסבירו לג'ונס כי אליגטורים נוהגים להופיע בשכונות מגורים לאחר גשם כבד.

סמל-ראשי בארי דלקאמבר ניסה לחלץ את החיה האימתנית מהבריכה, אולם זו מיד צללה לקרקעית הבריכה. יחד עם טוראי ריאן דשאמפ, הם שאבו את המים העכורים מהבריכה, ולבסוף – לאחר חמש שעות – הצליחו להוציא את האליגטור.

"אני פשוט שמחה שהוא הלך", אמרה ג'ונס, שעה שהאליגטור, כשפיו חסום ורגליו אזוקות, נמצא במשאית של גורמי הגנת הסביבה. "אבל הוא קצת חמוד, לא?", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully