וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורה בוש: ניסו להרעיל אותי ואת ג'ורג'

בספר חדש שכתבה רעייתו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש, חושפת לורה בוש כי ייתכן שבני הזוג היו קורבן של הרעלה במהלך השתתפותם בוועידת ה-G8 בגרמניה ב-2007

לורה בוש, רעייתו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש, חושפת בספרה החדש גילויים מרעישים על תקופת נשיאותו ועל חייה האישיים. בין היתר, כותבת בוש שייתכן שהיא ובעלה הורעלו במהלך ביקור בגרמניה ב-2007, כך דווח ב"ניו יורק טיימס". בספרה "נאמר מהלב" שיצא לאור בחודש הבא, כותבת בוש כי בני הזוג וחברי משלחת נוספים חלו בעת שהשתתפו בוועידת G8, וכי השירות החשאי חקר את המקרה כהרעלה אפשרית של המשלחת הנשיאותית, אך התשובות לא היו חד משמעיות.

באותו זמן דיווחה התקשורת האמריקאית כי הנשיא בוש בילה חלק מהזמן במיטה, ולורה צוטטה כאומרת שהרופאים קבעו כי הם נדבקו בווירוס. "כ-10 מחברי המשלחת שלנו חלו, כולל ג'ורג', שהחל להרגיש חולה בפגישת צוות בבוקר", כותבת בוש. "אחד מהעוזרים הצבאיים שלנו התקשה ללכת ואיש צוות הבית הלבן איבד את השמיעה באחת מאוזניו. ג'ורג' הרגיש כל כך רע שכשהוא פגש את נשיא צרפת סרקוזי הוא אפילו לא קם לקבל את פניו".

בוש הוסיפה כי "מעולם לא גילינו אם משלחות אחרות חלו, או אם שלנו היתה, באופן מסתורי, היחידה שחלתה".

"איבדתי את האמונה"

בספר בוש מתייחסת גם לתאונת הדרכים הקטלנית בה היתה מעורבת כשהיתה בת 17 בטקסס. בוש חושפת כי לא עצרה בתמרור עצור בעת שנהגה ברכב. מכוניתה התנגשה ברכבו של מייק דגלאס, תלמיד מבית ספרה, והוא הוכרז כמת בעת הגעתו לבית חולים."איבדתי את האמונה שלי בנובמבר הזה, למשך שנים רבות מאוד", כותבת בוש. "זאת היתה הפעם הראשונה שהתפללתי לאלוהים בשביל משהו, התחננתי למשהו, לא בקשה ילדותית פשוטה על כוכב נופל, אלא מתחננת עבור חייו של אדם אחר". בוש מתארת את ההשפעה שהיה לאירוע על חייה: "אחרי זה, כל מה שהרגשתי הוא אשמה, שאני אשמה מאוד. למעשה, אני עדיין מרגישה כך. זוהי אשמה שאשא עמי למשך שארית חיי".

צרות עם החותנת

מספר פרקים בספר מוקדשים להיסטוריה של משפחתה ומאבקי ההישרדות שלהם בתקופת השפל הגדול בארה"ב. משם ממשיכה בוש לתאר את חייה כמורה של בני מיעוטים בטקסס, לפני שפגשה את בעלה לעתיד ג'ורג'. היא גם מתארת את קבלת הפנים הצוננת לה זכתה מברברה בוש, לאחר שנישאה לבנה ג'ורג'. אך מערכת היחסים השתפרה לאחר שבני הזוג עברו לוושינגטון כדי להיות קרובים להוריו של בוש.
בספר לורה בוש יוצאת נגד יריביו הפוליטיים של הנשיא לשעבר שלטענתה "כינו אותו בשמות גנאי". היא גם דוחה את הביקורת שנמתחה על כמה החלטות חשובות שקיבל במהלך שמונה שנות כהונתו, בין היתר, ההחלטה לפלוש לעירק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully