וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם קופצים לירקון כדי להציל אדם טובע?

עוברי אורח רבים לא קפצו אתמול למי הירקון המזוהמים כדי להציל את יסמין פיינגולד. מה אתם הייתם עושים? הדעה שלכם, גם בוידאו

אלופת ישראל בחתירה יסמין פיינגולד נפגעה אתמול (שני) באורח קשה לאחר שטבעה בירקון במהלך אימון שערכה בנחל. חייה של פיינגולד ניצלו בזכות עירנותו של אבי טויבין, בן ה-62, שעבר במקום וצלל למי הנחל שוב ושוב עד שחילץ אותה מהמים. אלא שטויבין לא היה היחיד שהבחין בחותרת הטובעת. במקום היו עוד מספר עוברי אורח, שהבחינו בפיינגולד נאבקת על חייה, אולם חששו להיכנס למי הנחל הידוע בזיהום הרב ששורר בו.

טויבין לא סבר כי מגיע לו הכרה מיוחדת לאור מעשיו ואמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי "פעל באופן הטבעי ביותר". סבתה של פיינגולד מתחה ביקורת חריפה על עוברי האורח שלא נקפו אצבע להציל את נכדתה הטובעת: "אני לא מבינה מה הם חשבו לעצמם. אני מתקשה להבין מאיפה מגיעים אנשים כאלו".

עם זאת, ראוי לזכור כי למרות פעילויות הניקוי של הנחל, הירקון עדיין נתפס בעיני רבים כנחל מזוהם ומסוכן לחיי אדם. רבים עדיין זוכרים את אסון המכביה ביולי 97', במסגרתו נהרגו ארבעה ספורטאים מאוסטרליה לאחר שנפלו למי הנחל המזוהם.

מה אתם הייתם עושים? האם האינסטינקט הראשוני שלכם היה להיחלץ לעזרתה של החותרת הטובעת, גם אם הדבר היה כרוך בכניסה למי הירקון? האם הייתם מסתפקים בהזעקת עזרה מתוך חשש כי תיפגעו בעצמכם אם תיכנסו לנחל? האם צריך לנקוט בהליכים משפטיים נגד עוברי האורח שלא סייעו לפיינגולד או שמא מדובר בפופוליזם זול? טקבקו לנו, גם בוידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully