וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פלסטינים נהרגו בניסיון לתקוף עמדת צה"ל בשומרון

הבוקר התגלתה גופה נוספת של פלסטיני שנהרג מאש צה"ל סמוך להתנחלות עינב שבשומרון, זאת לאחר שקבוצת פלסטינים תקפה עמדה של צה"ל בבקבוקי תבערה. ארבעה פלסטינים נפצעו

ניסיון פיגוע בגדה: מחבלים פלסטינים תקפו אמש (רביעי) בבקבוקי תבערה עמדה של צה"ל סמוך להתנחלות עינב שליד טול כרם. כוח של הנח"ל החרדי, שהיה בעמדה, פתח בירי לעבר התוקפים – וכתוצאה מכך דיווחו הפלסטינים אמש על הרוג אחד, עמר איברהים נאסר, בן 17, ועל ארבעה פצועים. הבוקר התגלתה במקום גופה נוספת של פלסטיני שנורה למוות מאש צה"ל - נאג'י בילביסי, בן 18.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוח הנח"ל החרדי פתח בירי לעבר התוקפים. זירת האירוע, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר האירוע, כוח נוסף של צה"ל פתח במרדף אחרי כמה פלסטינים שהיו מעורבים בתקרית, ואשר נמלטו לכיוון הכפר ענבתא הסמוך. במהלך המרדף נפצע אחד החיילים באורח קל. ההערכה היא כי לפחות אחד מאלו שנמלטו הוא חמוש. מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף חגי מרדכי, הורה על פתיחת תחקיר בעניין.

שלשום מת האסיר הביטחוני הפלסטיני מיסרה אבו חמדיה, שנידון למאסר עולם בגין מעורבותו כמגייס ומשלח בניסיון הפיגוע בקפה קפית בירושלים בשנת 2002. מותו עורר גל מחאה ברחבי הגדה ובבתי הסוהר שבהם מוחזקים אסירים ביטחוניים. היום הודיע משרד הבריאות, לאחר נתיחת גופתו במכון לרפואה משפטית באבו כביר, כי סיבת המוות היא סיבוכים של מחלת הסרטן. גופתו של האסיר הועברה היום לרשות הפלסטינית. הלווייתו של אבו חמדיה תתקיים ככל הנראה מחר, ובמערכת הביטחון נערכים לאפשרות של התחדשות הפרות הסדר.

  • עוד באותו נושא:
  • פלסטינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully