וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בתל אביב: אריתריאית נמצאה דקורה בדירתה

30.12.2012 / 13:39

צוות של מגן דוד אדום העניק טיפול רפואי לאשה, אך נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה הגיעה לדירה לאחר שעובר אורח הבחין באדם נסער שחזר על הכתובת שבה היא נמצאה

צילום: מאל בנאוליאל, עריכה: גדי וינסטוק

אזרחית אריתריאה כבת 30 נמצאה היום (ראשון) במצב קשה בדירתה ברחוב סלומון בתל אביב, כשעל פלג גופה העליון סימני דקירה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום חוקרים את נסיבות האירוע.

רצח נתינה מאריתריאה בדרום תל אביב, דצמבר 2012. יותם רונן
זירת האירוע בתל אביב, היום/יותם רונן

מחקירה ראשונית עולה כי עובר אורח הבחין באדם שבכה באזור התחנה המרכזית בעיר, מלמל "הילדים שלי" וחזר כמה פעמים על כתובת מגורים סמוכה. עובר האורח הזעיק את המשטרה שהגיעה לכתובת אותה מסר האדם, שם התגלתה האישה.

רפ"ק ניסן מנשי, מפקד תחנת לוינסקי, סיפר: "סמוך לשעה 13:00 הגיעו שוטרים שקיבלו קריאה לזירה. הם פגשו התקהלות קטנה, ועלו לדירה יחד עם קרוב משפחה. בדירה הם מצאו בחורה אריתריאית כבת 30 שככל הנראה נדקרה.
מד"א קבע את מותה וכרגע אנחנו נמצאים בתחילת החקירה בנושא. פרטיו של החשוד ידועים לנו ואנחנו מחפשים אחריו".

בתחילת החודש עצרה המשטרה את יבגני בגץ, תושב באר שבע בן 23, בחשד לרצח אשתו גלינה, בת 31, ורוסלן זחרוב, בן 52. מהחקירה עלה כי החשוד הגיע למספרה וראה שם את אשתו משוחחת עם זחרוב, בעל המספרה, לאחר שחשד זה זמן כי היא מנהלת עמו רומן. לאחר מכן הוא שלף אקדח וירה בהם כמה פעמים. זמן קצר לאחר הוא התקשר למוקד 100 ואמר: "יריתי באשתי ובמאהב, בואו מהר". שוטרים ועוברים ושבים השתלטו עליו והוא נעצר. השניים פונו במצב אנוש לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע מותם. בגץ שחזר את האירוע בפני המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רצח נתינה מאריתריאה בדרום תל אביב, דצמבר 2012. יותם רונן
המשטרה חוקרת. הזירה היום/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • חשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully